Jaký byl start nejnovější a největší aktualizace ve hře World of Tanks?
Aktulizace 2.0 je venku. Pojďme se podívat, jak to celé probíhalo a zda se tento obrovský evoluční update Wargamingu povedl, a co říkají statistiky.
Co nám asi dost nasvědčuje, zda byl update úspěch nebo nebyl, jsou statistiky počtu hráčů. Máme k dispozici pouze dvoje statistiky, a jednou z nich jsou ty ze Steamu. Ten zaznamenal 24 172 hráčů současně za 24h. To je prozatím největší maximum, které kdy ve World of Tanks skrz Steam bylo. Dále máme k dispozici jednu ne úplně reprezentativní statistiku a to je celkový počet hráčů, ale nejde to rozlišit dle regionů.
Na obrázku tedy vidíme, že za posledních 30 dní došlo k výraznému peaku hráčů, což byl zároveň i rekord za 2025.
Co se týče různých fór, tak aktualizace získává vesměs pozitivní ohlasy od hráčů. Nicméně se lze dočíst pár drobných problému s orientací v UI. Je to nové prostředí a je běžné, že se v tom hráči budou trošku motat, než se naučí, kde přesně co najdou. Můj osobní pohled je velmi kladný, ale oproti většině hráčů mám tu výhodu, že jsem byl součástí closed testu a mohl jsem si tak na UI zvykat o 14 dnů déle.
Sumasumárům je aktualizace každopádně povedená, jak dle reakcí, tak i čísel. Je jen otázka, zda Wargaming dokáže s tímto restartem a “novým štítem” změnit i svůj přístup ke hře jako takové a celkově k tomu jak je toto studio velkým množstvím hráčů vnímáno.