WoT: Mapa letiště – Experimentální vyvážení hry
Testy na mapě letiště ohledně rebalancu hry
Cílem Wargamingu je zavést významné experimentální změny na mapě letiště, drasticky změnit její rozložení a strategické směry. Tyto změny vylepší celkový herní zážitek zlepšením průběhu bitvy a poskytnutím poutavějších příležitostí pro různé typy vozidel. Hledáme optimální řešení pro zlepšení bitevní dynamiky na mapě, takže všechny změny jsou zásadní.
Přehled klíčových změn
Generální oprava jižního a středního směru:
• Hlavní bitevní body a pobřežní revize: Primární bitevní oblasti podél pobřeží a centrální části mapy byly značně přepracovány. Tyto změny jsou navrženy tak, aby vytvořily dynamičtější záběry a poskytly lepší možnosti manévrování pro vozidla se silným pancéřováním věže a lehkými tanky.
• Úpravy polohy TD: Pozice TD podél hranice mapy byly významně revidovány. Tyto změny mají za cíl snížit dominanci TD omezením jejich účinných palebných linií, zejména v blízkosti základen a červené čáry.
Konkrétní změny
1. Centrální bitevní body:
Klíčová bojová místa pro ovladatelná vozidla ve středu mapy byla upravena. Tyto nové body jsou navrženy tak, aby usnadnily aktivnější a poutavější boj pro mobilní vozidla.
2. Redukce pozice přepadení:
Počet přepadových pozic podél základen a červené čáry byl snížen. Tato změna má za cíl podpořit otevřenější a plynulejší boj a snížit výskyt statické, obranné hry.
3. Severní pozice TD:
Pozice TD v severní části mapy za základnami byly změněny. Nové pozice brání těmto jednotkám mít jasné palebné linie v hlavních bojových oblastech pro těžké tanky, což podporuje vyváženější a spravedlivější bitevní prostředí.