Supertest WoT: Druhá iterace SU-122V
Kompletní vlastnosti z druhého testu zajímavého stíhače tanků SU-122V
SU-122V (SSSR, TD-9, prémiová mechanika: obléhací režim pomocí hydropneumatického odpružení aktivovaného tlačítkem) — změny oproti základní aktualizaci 1.28.1.
Druhá iterace SU-122V se včera objevila na supertestu WoT.
Vozidlo po přechodu na 9. úroveň prošlo téměř kompletním zrušením předchozích změn, s několika výjimkami. Jeho vlastnosti se z velké části vrátily k vlastnostem první iterace supertestu (odkaz). Je pozoruhodné, že obléhací režim nabízí jen velmi málo výhod kromě náklonu korby a sníženého rozptylu z pohybu a otáčení korby.
Obecné:
• Úroveň: z 8. na 9.
• Bojová role: z odstřelovačského TD na podpůrný TD
• Přidány štítky tanků: „Získává dluhopisy“, „Tajné“, „Testovací vozidlo“
• Cena opravy tanku: ze 7 200 na 16 000 kreditů
• Cena opravy modulu: z 6 310 na 10 415 kreditů
• Osádka: z velitele (radistického operátora); řidiče; střelce; Nabíječ veliteli (radista); střelec; řidič; nabíječ
Palebná síla:
• Alternativní typ granátu: z HEAT na APCR
• Doba nabíjení: z 11,79 na 8,72 s
• Doba nabíjení v obléhací režimu: z 9,88 na 8,72 s
• Kadence: z 5,09 na 6,88 ran/min
• Kadence v obléhací režimu: z 6,08 na 6,88 ran/min
• Doba zaměřování: z 2,88 na 1,92 s
• Doba zaměřování v obléhací režimu: z 1,44 na 1,92 s
• Přesnost na 100 m: z 0,40 na 0,38
• Přesnost na 100 m v obléhací režimu: z 0,24 na 0,38
• Rozptyl po výstřelu: z 3,50 na 4,00
• Rozptyl od pohybu: z 0,30 (15,00) na 0,20 (10,00)
• Rozptyl od pohybu v obléhacím režimu: z 0,25 (1,25) na 0,10 (2,00)
• Rozptyl od otáčení korby: z 0,20 (5,01) na 0,20 (9,39)
• Rozptyl od otáčení korby v obléhacím režimu: z 0,15 (3,75) na 0,10 (4,69)
• Rozptyl od otáčení děla: z 0,10 (2,71) na 0,10 (1,67)
• Rozptyl od otáčení děla v obléhacím režimu: z 0,20 (3,34) na 0,10 (1,67)
• Penetrace (AP): z 252 mm na 270 mm
• Penetrace na 500 m (AP): z 238 mm na 240 mm
• Penetrace (HEAT → APCR): z 340 mm na 315 mm
• Průbojnost na 500 m (HEAT → APCR): z 340 mm na 280 mm
• Průměrné poškození za minutu (AP): z 2 239 na 3 026
• Průměrné poškození za minutu (HEAT → APCR): z 2 239 na 3 026
• Průměrné poškození za minutu (HEAT): z 2 697 na 3 645
• Rychlost střely (HEAT → APCR): z 920 na 1 180 m/s
Odolnost:
• Pancéřování trupu: z 80/60/60 mm na 100/40/30 mm
• Body zdraví: z 1 200 na 1 600
• Doba opravy pásů: z 12,03 na 11,70 s
• Odolnost pásů (po opravě): z 220 (165) na 240 (180)
• Odolnost muničního zásobníku (po opravě): z 200 (135) na 230 (173)
• Odolnost motoru (po opravě): z 260 (130) na 310 (155)
• Odolnost pozorovacího zařízení (po opravě): ze 100 (50) na 110 (55)
• Odolnost mechanismu otáčení věže (po opravě): ze 100 (50) na 170 (85)
• Odolnost rádia (po opravě): z 250 (75) do 210 (105)
Mobilita:
• Maximální rychlost vpřed v obléhacím režimu: od 5 do 20 km/h
• Maximální rychlost vzad v obléhacím režimu: od 5 do 20 km/h
• Doba pro vstup do obléhacího režimu: od 2 do 1 s
• Doba pro ukončení obléhacího režimu: od 2,00 do 1,00 s
• Nosnost: od 35 000 do 45 000 kg
• Výkon motoru: od 500 do 820 hp
• Poměr výkonu k hmotnosti: od 15,34 do 19,07 hp/t
• Odolnost terénu: od 1,5/1,7/2,8 do 1,0/1,2/2,0
• Rychlost otáčení děla: od 27,12 do 16,69 stupňů/s
• Rychlost otáčení trupu: od 25,03 do 46,93 stupňů/s
• Hmotnost trupu: od 15 000 až 24 695 kg
• Hmotnost děla: od 3 397 do 3 400 kg
• Hmotnost pásů: od 13 000 do 13 500 kg
• Hmotnost motoru: od 750 do 950 kg
• Hmotnost vozidla: od 32 602 do 43 000 kg
Skrytí:
• Skrytí v pohybu: z 3,25 % na 14,42 %
• Skrytí v pohybu po výstřelu: z 0,58 % na 2,60 %
• Skrytí ve stoje: z 5,41 % na 24,00 %
• Skrytí ve stoje po výstřelu: z 0,97 % na 4,32 %
• Penalizace ke skrytí při požáru: z 14,30 % na 63,20 %
Vidění:
• Dosah: z 380 na 350 m
• Dosah signálu: z 850 na 670 m