Storm: Odstraníme ze hry některé mapy
i Zdroj: WoT.cz
Článek Storm: Odstraníme ze hry některé mapy

Storm: Odstraníme ze hry některé mapy

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

– Storm byl včera jmenován hlavním firemním stratégem pro balanc her a herní mechaniky
– mapy budou přepracovány do mikroreliéfních formátů, znamená to, že nebudou velké rovné plochy, každá ploška bude mír mírný sklon; neznamená to velké úpravy map, je to jejich přiblížení realitě; změny budou probíhat rychlostí 2-3 mapy za aktualizaci od 9.5
– cílem je umožnit i tankům se špatnou depresí realisticky bojovat

V následné diskuzi pod článkem také padlo:

– dělostřelectvo nebude ze hry odstraněno
–  drobné nepravidelnosti na površích tanků budou kompenzovány novou pohybovou fyzikou
– aktuální mikropatch zaviní nefunkčnost XVM, protože přibyly nové tanky
– nový render terénu ještě ve hře není
– “Fury” Sherman nemá omezený matchmaking
– Co bude Storm dělat v budoucnu? “Přemýšlet o problémem vyvážení ve hře.” (Storme, je to jednoduchý, zaveď skill MM a máš vyřešeno – pozn. carramba66)
– vývojáři teď pracují zejména na kamuflážním a spotovacím systému a na distribuci střel v zaměřovacím kruhu (obecně – přesnosti)
– přesnost za pohybu nebude nerfnuta, protože kdyby byla, tak se zase začne kempit
– nové zvuky budou brzy
– hmotnost Shermanu “Fury” je správná, je zapříčiněna vybavením na tanku
– garáž jako ve War Thunder (kde můžete prohlížet i mapy pancíře) bude, podle Storma to není tak důležité; vždy to bude jen o pancíři, ne o zobrazení modulů
– Malinovka bude přepracovaná v 9.4
– Batchat nebyl v poslední době nerfován
– některé mapy budou odstraněny ze hry, vývojáři řeší, které
– podle Storma je 44 map ve hře moc, je těžké s nimi pracovat
– Japonci dostanou “Pattonovský” střední tank (podle Silentstalkera STA-2B)
– premium sovětský střední tank 8. úrovně bude v roce 2015, půjde o T-54 Model 1945 (protože klonů T-54 není nikdy dost – pozn. carramba66)
– Storm by rád trošku ponerfoval přesnost všech tanků, zřejmě zavedením podobného systému rozdělení střel v zaměřovacím kruhu, který byl dříve
– penetrace je také zkoumána
– až přijde nová várka statistik, vývojáři se budou zabývat gold municí a její budoucností
– bug, při které je váš tank neúměrně zpomalen, když přejíždí po úpatí kopce, bude opraven s novou pohybovou fyzikou
– PzKpfw IV Schmalturm dostane úpravu kolizního modelu, až bude přepracováván do HD – pláty po stranách budou fungovat jako představný pancíř
– všechny tanky budou přepracovány do HD, i málo vídané, jako A-32
– původní plán na změny tanků na HD byl ten, že jako první půjdou stroje, které jsou známé a které byly historicky používány

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama