Článek M-VI-Y (120)

M-VI-Y (120)

ThelvynCZ

ThelvynCZ

Nový vylepšený Yoh na supertestu World of Tanks

Reklama

M-VI-Y (120) ( USA, TT-9, prémiový, mechanika: Rezervní pohon) byl vydán 22. srpna pro supertest WoT.

Mechanika „Záložní trať“ vám umožňuje pokračovat v pohybu nízkou rychlostí i po zničení hlavní tratě. Ztráta druhé vnější tratě ještě více sníží mobilitu, ale vozidlo se bude i nadále moci pohybovat a otáčet.

Charakteristika a vzhled jsou jako vždy před vámi.

M-VI-Y (120)
i Zdroj: wargaming.net

Protože tank M-VI-Y (120) má mechaniku, zvýrazníme všechny hlavní ukazatele samostatně:

  • Doba opravy podvozku: 12.03/9.29 (hlavní kolej/rezervní kolej)

Vitalita (skryté parametry):

  • Pokuta za rychlost opravy podvozku je třikrát vyšší než 5 km/h.
  • Zrušení penalizace za opravu podvozku při rychlosti: < 3 km/h
  • Odolnost podvozku: 240/120 (hlavní pás/rezervní pás)
  • Doba opravy náhradní koleje vzhledem k hlavní: 1,29krát rychlejší.

Neexistuje žádné historické pozadí.

Úloha v boji: Univerzální těžký tank.
Osádka 4 osoby: Velitel (radista); Střelec; Řidič; Nabíječ.
Kategorie speciálního vybavení: Odolnost vůči přežití.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama