Italský Coccodrillo: herní ukázky a historický základ
Nové screenshoty a historická inspirace přibližují pozadí tanku Coccodrillo — podívej se, odkud vznikl jeho koncept a jak vypadá přímo ve hře.
První in-game screenshoty tanku Coccodrillo, které odhalují jeho design, detaily výzbroje i vzhled ve světle bitevních map. Kromě toho je zveřejněn historický kontext vývoje stroje jako fiktivního projektu italské armády.
Koncept Coccodrilla se datuje od začátku 60. let. V roce 1961 se italské velení rozhodlo reagovat na sovětský T-10M tím, že zadalo návrh středního tanku schopného soupeřit s ruským bojovým vozidlem. Práce ale nezačaly ihned – technické specifikace se připravovaly, až v roce 1965 byl projekt formálně zahájen. Do 70. let byla většina návrhu hotová, ovšem v té době Itálie začala licencovaně vyrábět Leoparda 1. Vysoké náklady a omezená mobilita Coccodrilla vedly k tomu, že projekt nebyl dál rozvíjen.
Ve hrách vám Coccodrillo nabízídvě variantách mechaniky: standardní Auto-reloading a vylepšený Auto-reloading.
Design v ukázkách zdůrazňuje robustní siluetu s výraznými pancéřovými prvky, které evokují jeho fiktivní roli jako středního tanku se silným charakterem.