Italský Coccodrillo: herní ukázky a historický základ
i Zdroj: Wargaming.net
Článek Italský Coccodrillo: herní ukázky a historický základ

Italský Coccodrillo: herní ukázky a historický základ

Vojta Masojídek

Vojta Masojídek

Nové screenshoty a historická inspirace přibližují pozadí tanku Coccodrillo — podívej se, odkud vznikl jeho koncept a jak vypadá přímo ve hře.

Reklama

První in-game screenshoty tanku Coccodrillo, které odhalují jeho design, detaily výzbroje i vzhled ve světle bitevních map. Kromě toho je zveřejněn historický kontext vývoje stroje jako fiktivního projektu italské armády.

Koncept Coccodrilla se datuje od začátku 60. let. V roce 1961 se italské velení rozhodlo reagovat na sovětský T-10M tím, že zadalo návrh středního tanku schopného soupeřit s ruským bojovým vozidlem. Práce ale nezačaly ihned – technické specifikace se připravovaly, až v roce 1965 byl projekt formálně zahájen. Do 70. let byla většina návrhu hotová, ovšem v té době Itálie začala licencovaně vyrábět Leoparda 1. Vysoké náklady a omezená mobilita Coccodrilla vedly k tomu, že projekt nebyl dál rozvíjen.

Ve hrách vám Coccodrillo nabízídvě variantách mechaniky: standardní Auto-reloading a vylepšený Auto-reloading.

Design v ukázkách zdůrazňuje robustní siluetu s výraznými pancéřovými prvky, které evokují jeho fiktivní roli jako středního tanku se silným charakterem.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama