
1.9.1 Patchnotes
Seznam změn v aktualizaci 1.9.1. Přeloženo z polštiny.
Hlavní změny
Personalizace vozidel
Byl přidán nový prvek personalizace: progresivní nálepky. Když hráč dokončí určité cíle, změní svůj vzhled.
Byla přidána funkce úpravy některých stylů. Nyní mohou hráči:
- Přidat progresivní nálepky, které můžete získat za splnění určitých podmínek, a podobně je vylepšovat
- Nahrazení / skrytí položek obsažených v nových stylech
Na všech úrovních budou nálepky (čtvercové i kulaté).
Nyní lze z přizpůsobitelných stylů odstranit národní emblémy. Když vytvoříte svůj vlastní styl, akce na emblémech se nezmění.
Nový přizpůsobitelný styl
Byl přidán univerzální styl přizpůsobený všem zemím. Hráči si mohou vybrat a vyměnit kamufláž, emblémy a taktická čísla.
Mapy
Mapa Berlin přidána do náhodných bitev. Dostupné typy bitev jsou standardní a střetnutí. Tato mapa je k dispozici pro hraní na vozidlech úrovně IV-X.
Bitevní typ setkání byl vypnut pro mapu Empire Border.
Battle Pass
Battle Pass pro sezónu 2 byl přidán do hry. Po začátku sezóny 2 bude obnoven veškerý postup v sezóně Battle Pass 1, včetně bodového limitu pro všechna vozidla.
Následující změny nastaly pro sezónu 2:
- Pro hlavní fáze postupu byly přidány nové odměny: prvky personalizace, 3D styly, personalizované členy posádky a skiny posádky, jakož i nové vybavení odměn (optika odměňování a stabilizátor odměn).
- Samolepky byly přidány jako odměny za některé fáze programu elitního postupu.
- Funkce pro výběr konečných odměn byla vylepšena, pokud je k dispozici vylepšený průchod.
- Vylepšená upozornění hráčů, když nemají žádná vozidla způsobilá k získání bodů v Battle Passu.
- Realizace situace, kdy hráč nemá ve své garáži vozidla vhodná k získání bodů pokroku v Battle Passu.
- Navigace na hlavní obrazovce Progress se změnila.
- Některé obrazovky a okna byla změněna.
Hodnocené bitvy
- Byla implementována mechanika denních misí pro různé role vozidel. Mise jsou k dispozici, jakmile se hráč kvalifikuje do ligy.
- Role vozidla jsou zobrazeny v garáži a ve filtru panelu vozidla.
- Byla přidána funkce denních bonusových bitev.
Vizuální efekty
Přidány nové interakce mezi vozidly a povrchy, jako je ropa a benzín (zásahy po kulkách, efekty pod kolejemi atd.)
Oprava chyb
- Opraven problém s nesprávným zobrazením některých vozidel.
- Opraven problém, který vedl k tomu, že vozidlo s vysokou maximální rychlostí bylo zasaženo ve vzpřímené poloze po nárazu na překážku.
- Opraven problém s opravami kolejí u tanku Т54Е1.
- Opraven problém, kdy byl zvuk ničení vozidla příliš slabý.
- Opravena chyba, která způsobila, že se soupeř, který zničil vozidlo hráče, se vždy zobrazil bez ohledu na nastavení v režimu Frontline.
- Opraven problém, který měl za následek, že nastavení míření vybraná v garáži nebyla použita v bitvě.
- Opraven chybějící problém s odznakem způsobilosti u děl A-20 a Covenanter.
- Opraven problém, kdy se modely spojeneckých vozidel v režimu Frontline nezobrazovaly správně.
Známé problémy
- Neexistuje žádná ochrana před nadměrným kliknutím na minimapu.
- V některých případech je řetězec událostí v protokolu neplatný.
- Klient nemůže být maximalizován na celou obrazovku, pokud je hráč na Skypu.
- Pokud vozidlo spadne na zem bez poškození jakéhokoli modulu, přehraje se zvuk poškození.
- Třepání cílového zaměřovače v detailech 16x a 25x v režimu střelby v frontových bitvách.
- Dělo zůstane na SPG po přepnutí do dělostřeleckého režimu, pokud červená čára částečně protíná vozidlo.
- Události od konce bitvy nejsou synchronizovány s textem výsledku bitvy.
- V některých případech se automatická oprava / doplnění munice a spotřebního materiálu po bitvě neprovádí, i když je na účtu dostatek kreditů.
- V některých případech padlé stromy padají terénem.
- Spotřební materiál není doplňován ze skladu, pokud má hráč příliš málo kreditů na plné automatické doplnění náboje.
- Po úspěšném dokončení mise „Spojenci-14“ během operace Chimera se po bitvě zobrazí ikona neúspěšné mise.
- Pohybující se kamera se u některých vozidel zdají být zdvojnásobená.
Změny technických charakteristik vozidel
Francie
- Přidán tank Lorraine 50 t
Velká Británie
Změny technických vlastností těchto vozidel:
Cavalier
- Změněná disperze u děla 75 mm Gun Mk. V na věži A24 Vauxhall z 0,42 na 0,41 m
- Změna rozptylu houfnice 3,7 palce houfnice na věži A24 Vauxhall z 0,56 na 0,53 m
- Změnila se doba opětovného nabití 75 mm děla Mk. V ve věži A2424 Vauxhall z 3,7 na 3,3 s
- Změnila se doba opětovného nabití 3.7 palcové houfnice na věži A24 Vauxhall z 8,2 na 7,5 s
- Změnila se doba zaměřování 3.7 palcové houfnice na věži A24 Vauxhall z 2,6 na 2,3 s
- Změnila maximální rychlost ze 40 na 46 km / h
- Rychlost vzad se změnila ze 16 na 18 km / h
- Výkon motoru Nuffield Liberty Mk se změnil z 410 na 450 hp
Crusader
- Snížená disperze během pohybu korby Crusader Mk. A o 12%
- Snížená disperze během pohybu korby Crusader Mk. III o 17%
- Snížená disperze na podvozku Crusader Mk A o 12%
- Snížená disperze na podvozku Crusader Mk III o 17%
- Změněná disperze děla QF 6-pdr Mk. V na věži Mk. III z 0,41 na 0,37 m
- Změna rozptylu 3-palcového houfnice Mk OQF. A na věži Crusader Mk. A z 0,55 na 0,49 m
- Změna rozptylu 3-palcového houfnice Mk OQF. A na věži Crusader Mk. III z 0,55 na 0,49 m
- Snížený rozptyl 3-palcové houfnice MQ OQF. A ve věži Crusader Mk. A o 17%
- Snížená disperze děla QF 6-pdr Mk. V na věži Mk. III po vypálení 43%
- Snížený rozptyl 3-palcové houfnice MQ OQF. A na věži Crusader Mk. A po otočení o 25%
- Snížený rozptyl 3-palcové houfnice MQ OQF. A na věži Crusader Mk. III po střelbě o 25%
- Změnil se čas zamíření děla QF 6-pdr Mk. V pro věž Mk III z 2,3 na dobu 2 s
- Změnil se rozsah dohledu věže Crusader Mk. A z 340 na 360 m
- Změnil se rozsah dohledu věže Crusader Mk. III z 360 na 370 m
- Změnila se maximální rychlost z 50 na 58 km / h
Cruiser Mk. IV
- Změněná disperze děla QF 40 mm Mk. VI Bofors na věži Cruiser Mk. IVA z 0,41 na 0,43 m
- Změnila se doba dobíjení děla QF 40 mm Mk. VI Bofors na věži Cruiser Mk. IVA z 6 na 7 s
- Hodnota penetrace munice Mk se změnila. 1T pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 63 na 86 mm
- Změněna hodnota penetrace APHV Mk. 1T pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 101 na 112 mm
- Změněna hodnota poškození z SAP Mk. 1T pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60 HP
- Změněna hodnota poškození HE Mk. 2T pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 60 na 75 HP
- Změněna hodnota poškození APHV Mk. 1T pro dělo QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60 HP
Covenanter
- Snížená disperze během pohybu pro podvozek Covenanter Mk. A o 12%
- Snížená disperze během pohybu pro podvozek Covenanter Mk. III o 12%
- Snížená disperze na korbě Covenanter Mk. A o 12%
- Snížená disperze na korbě Covenanter Mk. III o 12%
- Změna rozptylu 3-palcového houfnice Mk OQF. A na věži Covenanter Mk. IV CS z 0,53 na 0,49 m
- Snížený rozptyl na 3-palcové houfnici MQ OQF. A na věži Covenanter Mk. IV CS o 17%
- Snížený rozptyl na 3-palcové houfnici MQ OQF. A na věži Covenanter Mk. IV CS po střelbě 25%
- Změněná disperze QF 40 mm Mk. VI Bofors na věži Covenanter Mk IV CS z 0,39 na 0,41 m
- Změnila se doba na bíjení QF 40 mm Mk. VI Bofors na věži Covenanter Mk IV CS z 5,5 na 6 s
- Změnila se doba opětovného nabití 3-palcové houfnice MQ OQF. na věži Covenanter Mk. IV CS z 4,3 na 4 s
- Hodnota penetrace SAP Mk se změnila. 1T pro QF 40 mm Mk. VI Bofors z 63 na 86 mm
- Změněna hodnota penetrace APHV Mk. 1T pro QF 40 mm Mk. VI Bofors z 101 na 112 mm
- Změněna hodnota poškození SAP Mk. 1T pro QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60 HP
- Změněna hodnota poškození HE Mk. 2T pro QF 40 mm Mk. VI Bofors z 60 na 75 HP
- Změněna hodnota poškození APHV Mk. 1T pro QF 40 mm Mk. VI Bofors z 50 na 60 HP
- Změnila maximální rychlost z 50 na 55 km / h
- Rychlost zpětného chodu se změnila z 20 na 22 km / h
- Meadows D.A.V. změnil se výkon motoru O. C z 360 na 400 hp
- S věží Covenanter Mk byla změněna životnost vozidla. Z 475 na 510 HP
- S věží Covenanter Mk byla změněna životnost vozidla. IV CS z 500 na 540 HP
SSSR
Změny technických vlastností těchto vozidel:
BT-7
- Snížení rozptylu během pohybu suspenze BT-5 o 9%
- Snížení rozptylu během pohybu podvozku BT-7 o 20%
- Snížená disperze na podvozku BT-5 o 9%
- Snížená disperze na podvozku BT-7 o 20%
- Změněna traverza trupu pro suspenzi BT-5 z 50 na 48 stupňů / s
- Změněna traverza trupu pro zavěšení BT-7 z 54 na 52 stupňů / s
- Změna rozptylu 45 mm 20K děla v BT-7 mod. 1935 od 0,46 do 0,44 m
- Změna rozptylu 45 mm 20K děla v BT-7 mod. 1937 od 0,45 do 0,42 m
- Snížená disperze 45 mm 20K kanonu v BT-7 mod. 1935 po odpálení 33%
- Snížená disperze 45 mm 20K kanonu v BT-7 mod. 1937 po odpálení 33%
- Změněna doba opětovného nabití 45 mm 20K zbraně v BT-7 mod. 1935 od 2,3 do 2,1 sekundy
- Změněna doba opětovného nabití 45 mm 20K zbraně v BT-7 mod. 1937 od 2,1 do 1,9 s
- Rychlost posuvu věže BT-7 byla změněna 1935 od 36 do 38 stupňů / s
- Rychlost posuvu věže BT-7 byla změněna 1937 od 38 do 40 stupňů / s
A-20
- Změna rozptylu 76 mm L-11 ve věži SP-3 z 0,46 na 0,43 m
- Změna rozptylu 45 mm VT-42 ve věži SP-3 z 0,39 na 0,37 m
- Snížení rozptylu během rotace věže děla 45 mm VT-42 SP-3 o 20%
- Snížení rozptylu 45 mm VT-42 děla SP-3 po střelbě 43%
- Změnila se doba opětovného nabití 76 mm děla L-11 na věži SP-3 ze 6 na 5 s
- Změnila se dobd opětovného nabití 45 mm děla VT-42 na věži SP-3 z 2 na 1,9 s
- Změnil se maximální dohled věže A-20. 1938 z 340 na 350 m
- Změnila se životaschopnost s věží A-20. 1938 z 475 na 520 HP
- Změnil se dohled na věži SP-3 z 350 na 360 m
- S věží SP-3 se změnilo množství HP z 500 na 560
- Rychlost zpětného chodu se změnila z 20 na 23 km / h
KV-1S
- Změněný rozptyl 122 mm houfnice S-41 na věži KV-122. 1944 z 0,52 na 0,48 m
- Snížená disperze houfnice S-41 122 mm na věži KV-122. 1944 po výstřelu o 25%
- Snížení rozptylu 85 mm děla S-31M na v KV-122 mod. 1944 po střelbě o 25%
- Rychlost posuvu věže KV-122 mod. 1944 byla upravena z 28 na 31 stupňů / sec
- Změnil úhel deprese 85 mm děla S-31M va věži KV-122. 1944 z -3,5 na -5 stupňů