Zveřejněna řada překvapujících tajemství MM systému
i Zdroj: WoT.cz
Článek Zveřejněna řada překvapujících tajemství MM systému

Zveřejněna řada překvapujících tajemství MM systému

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Matchmaking, tedy systém, který skládá do bitev oba týmy, se těší už od spuštění hry velkému zájmu. Aby ne, když je to to nejdůležitější, co rozhoduje o vašem vítězství, či prohře (a čím dál, tím víc). Léta se mluví o tom, že MM systém má tajné součásti, WG to léta odmítal. Na ruském serveru proto bylo obrovským překvapením, když jeden z vývojářů s přezdívkou Nikita, spolu se známým ruským streamerem Amway921 část matchmakingových tajemství zveřejnil.

– nikdy nebude skill MM na randomu, jde o SerBovo pevné rozhodnutí
– vývojář potvrdil, že WG občas do hry vloží nějaké nové funkcionality, aniž by o tom řekl hráčům; chvílí se to nechá a až když se zjistí, že to funguje správně, tak se to oznámí, v opačném případě se to potichu odstraní
– experimentování s MM, jako byly “národní bitvy”, nevedlo k dobrým koncům
– nejmenší počet vozidel na randomu je 14 (7×7); tyto bitvy mohou nastat uprostřed noci, když je na serverech málo hráčů
– hráči s více než 2500 bitvami jsou braní za “zkušené” a když hrají bitvy nízkých tierů, nebudou se dostávat do bitev s hráči, kteří mají méně než 2500 bitev
– pokud je hráč třikrát v řadě na spodku týmu jako nízký tier, ve čtvrté bitvě musí být na vrchu týmu jako vysoký tier
– po zakoupení nového tanku máte první bitvu vždy jako toptier
– MM systém má skrytý a nepoužívaný parametr, který nasazuje stocková vozidla jinak, než vozidla s vyzkoumanými moduly; vývoj se rozhodl tento parametr nepoužívat
– čety mají nižší šanci, objevit se v týmu jako top tiery; objevit se nahoře máte větší šanci, pokud hrajete sami
– vývoj bude postihovat troll-čety (nízký tier s vysokým – pozn. carramba66), ještě se ale neví jak
– v 9.7 bude sbírána řada dalších statistik
– vývojáři už mají hotovou část kódu, která umožňuje hráčům dát dohromady četu dvou hráčů, která není založena jen na WR a počtu bitev, ale i na širších hráčských statistikách
– funkce přesouvání goldu mezi hráči existuje, ale nebude implementována
– každý ve WG hraje World of Warships
– WoWs má jiný MM mechanismus, vyvinutý dedikovaným vývojářem lodí, nikoli tanků
– WoT Blitz bude mít v tutoriálu boty, tutoriál bude kompletně přepracován
– v Číně hraje 60-70% hráčů na Windows XP
– vývoj pracuje na WoT verzi pro Mac OS
– matchmaking právě prochází přepracováním, není jisté, kdy bude hotové; změn bude hodně, budou malé, ale zajímavé

Zdroj:http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/04/mm-developer-stream.html


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama