World of Tanks nová éra matchmakingu ve verzi 2.0
World of Tanks mění způsob tvorby týmů.
Změny
Nový systém bere v potaz roli vozidla, například lehký tank, těžký tank nebo stíhač tanků, aby každá bitva působila taktičtěji a vyváženěji. Změny byly dlouhodobě testovány a systém nyní dokáže předvídat, jaký herní styl hráč zvolí. Hlavním cílem je snížit frustraci, ocenit dovednosti a připravit hru na další rozvoj. Systém zajišťuje vyvážený počet rolí, takže se už nestane, že by jedna strana měla příliš mnoho těžkých tanků a druhá jen stíhače. Jsou zavedeny limity, například maximálně tři lehké tanky, tři dělostřelectva a pět stíhačů tanků, výjimečně až šest kusů. Tento krok má přinést pestřejší a taktickější průběh bitev.
Častější jsou také zápasy s rozdílem pouze jedné úrovně, což znamená férovější střety bez pocitu nerovnosti. Systém navíc brání tomu, aby v týmu bylo příliš mnoho stejných vozidel, čímž se zajišťuje větší rozmanitost. Nová logika fronty zároveň zkracuje čekání a zajišťuje vyvážené zápasy i mimo hlavní hrací časy. Od začátku září se hráči mohou těšit na spravedlivější a taktičtější boje, které budou odpovídat jejich stylu. Matchmaking nyní dokáže reagovat na výběr vozidla a zároveň se snaží nepřivést hráče do nevýhodné situace. Vývojáři navíc plánují další vylepšení podle zpětné vazby, takže systém se bude dále vyvíjet. Přiložím i fotku jaké prvky se přesně mění.