Vývojářské otázky a odpovědi z Minsku (část druhá)
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Vývojářské otázky a odpovědi z Minsku (část druhá)

Vývojářské otázky a odpovědi z Minsku (část druhá)

ThelvynCZ

ThelvynCZ

13. 10. 2017 20:07
Reklama
Reklama

Zde přinášíme druhou část otázek a odpovědí z Minsku (první část najdete zde). Pravdou je, že některé jsou opravdu zajímavé, tak jsme si je nemohli nechat ujít.

Q: Získalo WG nějaké zkušenosti z černých tanků? (T-34 B, IS6 B, SchwarzPanzer 58)

A: Černé nátěry jsou určeny k oslavě amerického Černého pátku. V té době nebylo příliš času na to, abychom se na to připravili (3 týdny). Takže jsme se rozhodli, že je prostě namalujeme černě, abychom je mohli připravit včas (zavedení nových vozidel bude znamenat dodatečné zkušební časy a modelování tanků). Protože použití stávajících tanků s jinou kamufláží neovlivňuje vyvažování hry, chtěli jsme v té době být opatrní a zároveň jsme je potřebovali rychle.

Budeme pokračovat stejným směrem k přizpůsobení se zvláštním událostem nebo ročním obdobím různých serverů.

Q: Budou v budoucnosti existovat další nerealistické tanky ve WOT PC? (např. tanky Warhammer nebo podobné fantasy/sci-fi nesmysly). Hráči jsou docela zneklidněni tím, že se ve hře nacházejí takové tanky.

A: Nemyslím si, že bychom chtěli vytvořit více těchto tanků. Valkyria Chronicles tanky jsou původně vytvořeny pro hráče z Asie / Japonska (nebo anime fanoušků) do jejich sbírky, díky myšlence vytváření speciálních akcí pro různé servery. Tyto tanky nebudeme prodávat na jiných serverech.

Q: Lidem se opravdu nelíbí “clown camo” (např. Patriot a Liberte), jaké jsou možnosti vývojářů?

A: To je dobrá otázka! Vytváříme nový systém přizpůsobení hry, kde si hráči mohou provést své úpravy pro různé tanky.

Chceme, aby byl nový systém přizpůsobení velmi dobrý, takže nebudeme schopni poskytnout čas vydání a nechceme na to spěchat. Můžeme hráčům poskytnout další přizpůsobení nátěrů a samotného tanku.

Zajímavý příběh: když jsme představili model Skorpion G, vytvořili jsme 3 vizuální varianty. Byl zveřejněn normální Skorpion (s německou šedou) a Skorpion G, který všichni známe. Poslední z nich je velmi nehistorická varianta nátěru.

Q: Co se stalo s loňským vánočním eventem? Bude WG využívat box systém kořisti zabudovaný do hry jako CS:GO a Overwatch nebo bedny jako ve World of Warships?

A: Líbí se nám tato myšlenka. World of Warships je relativně nová hra ve srovnání s World of Tanks. Dodávka kontejnerů World of Warships byla implementována při ekonomické reformě. Pro nás je to těžší, protože World of Tanks má svou vlastní historii. Pokud budeme realizovat něco, co by mohlo změnit potenciál in-game ekonomiky, budeme to muset naplánovat velmi pečlivě. To může vést k nepříjemným zkušenostem pro hráče, když bychom byli nuceni snížit výši příjmu z bitvy, aby se to kompenzovalo.

Q: Bude v náhodných bitvách větší rozmanitost? Například noční bitva a počasí?

A: Pokud hodláme přidat noční bitvu a počasí, musíme to provést tak, že to budou pouze kosmetické změny, jinak by tyto účinky ovlivnily hratelnost (například nižší rozsah zobrazení tanků během nočních bitev, písečných bouří apod.). Nicméně tyto varianty budou pečlivě testovány, než je vydáme na živých serverech.

Q: Zvažujete možnost zakázat XVM?

A: Jsme si vědomi, že část XVM statistik způsobuje ve hře spoustu bolesti. Nicméně nemůžeme prostě jen zakázat XVM. Modifikace poskytuje řadu funkcí, které ukazují více než jen statistiky hráčů. Úzce spolupracujeme s vývojáři XVM. Někteří lidé používají statistiku k plánování své bitvy.

Před 2 lety jsme shromáždili statistiky o XVM a uvědomujeme si, že více než 50% hráčů používá XVM bez statistických funkcí. To je důvod, proč tvrdě pracujeme na začlenění těchto funkcí do samotného herního klienta. Nedávno jsme představili náš nový rating systém, jelikož jsme přesvědčeni, že pokud budeme schopni vytvořit lepší systém, umožníme hráčům získat poměrně přesné hodnocení ostatních hráčů a srovnání hráčů.

Zároveň Wargaming prozkoumal možnosti nepovolit třetím stranám, aby získaly data z WG API, to vede k problému analýzy dat pro mnoho užitečných služeb. Pracujeme na tom.

Q: Šla by schovat hráčská jména v bitvách?

A: Bohužel si nemyslíme, že je to dobrý nápad. Když někdo hraje, aniž si uvědomuje hráče v nepřátelském týmu, může někdo cítit, že hraje proti robotům. Je to také důležité pro sociální interakce. Nevěděli byste, kdo je v klanu, nebo může být pro klany těžké přilákat hráče.

Q: Jak se daří velkým bitvám?

A: Bitvy na velkých mapách jsou úspěšné, pokud jde o vyvažování. Naneštěstí existuje několik problémů s matchmakingem, jelikož se střetává s hodnocenými bitvami. Pracujeme na fixu.

Q: Dělostřelectvo je stále nepříjemné, bude odstraněno nebo změněno?

A: Dělostřelectvo nebude odstraněno. Tato třída je určena pro lidi, kteří chtějí předpovídat chování jiných hráčů. Existuje určitá část hráčů, kterým se tato třída opravdu líbí a hrají jen dělostřelectvo.

Q: Bude současné omezení enginu na 127fps odstraněno zavedením nových HD map (grafický engine)?

A: Uvědomujeme si rostoucí využití monitorů s vysokým rozlišením a kmitočtem (144 Hz a 165 Hz). Myšlenka na omezení s 127fps není kvůli samotnému klientovi, je to kvůli předchozím omezením serverového enginu Big World. Jak již bylo zmíněno dříve, klient byl zcela přepracován vlastním enginem. Serverový engine je také nyní přepisován a takový limit FPS není potřeba. Přemýšlíme o jeho odstranění nebo změně limitu FPS, je to ve fázi testování, nicméně to nemusí být změněno v Sandboxu.

Q: Překročení kamery a podivné chování kamery (např. dělo směřuje vzhůru, když rychle přepnete do arkádového režimu, když máte nějaký kryt nad tankem), je trochu nepříjemný nejen při testování HD map, ale také na živém serveru , bude to opraveno?

A: Jsme si toho vědomi, bohužel v dnešní době nemáme zřejmé řešení. Nicméně od zavedení mapy Plzeň jsme vylepšili logiku za směrem kamery. Pomáhá to situaci, ale stále není dokonalá. Ve World of Tanks je chování kamery mnohem složitější než u běžné hry FPS (na rozdíl od FPS, WoT kamera také musí vzít v úvahu mnoho dalších faktorů, jako je věž a rychlost posuvu děla apod.) Neexistuje žádné jednoduché řešení, ale doufáme, že s budoucí technologií budeme schopni tuto záležitost vyřešit.

Q: (otázka chybí – pozn. redakce)

Historický bojový režim hry byl odstraněn kvůli obrovské negativní zpětné vazbě od hráčů. (Není jasné, zda se historický režim vrátí v budoucnu).

Existují hráči, kteří naznačují, že nefunguje správně nastavení citlivosti. Nicméně není mnoho hráčů, kteří toto nastavení mění.

Osud Chieftain Mk 6. – bohužel je nepravděpodobné, že bychom přivedli Chieftaina do hry. Původně měl přijít po Conquerorovi. Pokud se nám povede najít nějaká nižší úroveň, která se hodí k hernímu stylu Chieftaina, pak se zamyslíme nad implementací do hry.

Q: Bude někdy WG uvažovat o rumunském technologickém stromu?

A: Naneštěstí si nemyslíme, že pro Rumunsko je dostatek tanků, aby měli svůj vlastní tech strom.

Q: Kdy přijdou polské tanky?

A: Stále pracujeme na technologickém stromu pro Polsko, už jsme našli všechna vozidla, která potřebujeme. Snažíme se vypustit tyhle tanky co nejdříve. Je však příliš brzy na to, aby byla zveřejněna data.

Q: Kde je SerB? Co dělá? Pracuje na svém měsíčním projektu?

A: SerB stále pracuje pro nás. Nicméně nepracuje na projektu měsíční základny, v současné době pracuje na dalších projektech Wargamingu.

Q: Kdy přijdou polské tanky?
A: Příští rok.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

WoT.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým WoT.cz