Výsledky testů režimu Frontline
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Výsledky testů režimu Frontline

Výsledky testů režimu Frontline

ThelvynCZ

ThelvynCZ

27. 5. 2017 08:00
Reklama

Opět máme za sebou další testy na SandBoxu a s nimi jejich výsledky. Možná málo překvapivé je to, že pro hráče je vidina bitvy 60 tanků na jedné mapě hodně zajímavá. Testu se proto účastnilo opravdu velké množství lidí.

Rozškatulkováním do dočasných ranků bylo obdrženo velké množství kvalitní zpětné vazby od hráčů, což je samozřejmě účelem.

Úpravy spawnu zlepšily tempo hry a hráči byli daleko flexibilnější a odvážnější dělat zásadní kroky během bitvy.

Co je potřeba zlepšovat?

Jednou z nejdiskutovanějších věcí na fóru byla ekonomika. Je potřeba vyladit všechno tak dokonale, aby to fungovalo a vyplatilo se tyto dlouhé bitvy hrát. Pokud se to nevyplatí, jak tomu bylo u některých herních režimů v minulosti, hrát to lidi nebudou.

Výsledky testů režimu Frontline
i Zdroj: WoT.cz

Někteří hráči hlásili problémy s výkonem během bitvy ve Frontline. Někteří zase tvrdili, že jim jede vše stejně jako při klasické hře 15 vs. 15. Během testů bylo nashromážděno velké množství dat, které je potřeba zpracovat a vyhodnotit. Nicméně Frontline nepůjde na veřejný server, dokud tyto problémy nebudou odstraněny.

Některé mechaniky budou muset být opraveny, zvláště pro bránící tým. Obranné cíle nejsou tak atraktivní a zábavné, jako když se útočí. Proto je potřeba vše přepracovat a vyladit tak, aby i obrana byla pro hráče zajímavá.

Rychlé bitvy jsou dynamické, nicméně jsou s nimi problémy. Hlavně u pomalých strojů, které se nestíhají přesouvat a reagovat na dění na mapě. Potom jsou jednoduché cíle pro letecké útoky nebo artilerie. I když vývojáři vědí, že ve hře je spousta rychlých strojů, je potřeba vytvořit systém i pro pomalé těžké tanky. Hráči si je chtějí vybírat, zkoušet je a zlepšovat se při jejich používání.

Co bude nyní?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama