Verze 1.18: Controcarro 1 Mk. 2
Máme zde změny vlastnosti nového testovaného tanku.
Změny ve vlastnostech italského Controcarro 1 Mk. 2.
Controcarro 1 Mk. 2
Charakteristiky pro 100% vycvičenou posádku:
Úroveň: TD-9, Itálie, standardní
Životy: 1900
Výkon motoru: 700 hp
Hmotnost: 53,43 t
Maximální zatížení: 56,0 tun
Výkon na tunu: 13,10 KM/t
Maximální rychlost / Rychlost vzad: 35 / –10 km/h
Rychlost otáčení: 22,95°/s
Rychlost otáčení zbraně: 18,77°/s
Pracovní úhly natočení: 40/40°
Odpor terénu: 1,1 / 1,2 / 2,3
Maximální dohled: 380 m
Dosah signálu: 750 m
Pancíř korby: 290/70/40
Pancíř věže: 290/70/40
Dělo: Cannone da 127/58 - TOP
Poškození: 490/490/640
Penetrace: 255/325/127 250/325/127
Rychlost střelby: 5.11
Průměrné poškození za minutu: 2 502
Průměrné poškození za minutu s HE municí: 3 267
Náboje v zásobníku: 4 ks.
Doba nabíjení mezi střelami: 8,0 s
Doba plného nabití: 23,01 s
Rozptyl na 100 m: 0,42
Čas zaměření: 2,59 s
Deprese / elevace: -10 ° / +20 °
Počet munice: 44 ks.
Dělo: Dělo 120/60
Poškození: 400/400/515
Penetrace: 210/250/120
Rychlost střelby: 7,26
Průměrné poškození za minutu: 2 906
Náboje v zásobníku: 5 ks.
Doba nabíjení mezi střelami: 8 s
Doba plného nabití: 9,3 s
Rozptyl na 100 m: 0,37
Čas zaměření: 2,21s
Deprese / elevace: -10 ° / +20 °
Dělo: Cannone da 105/73
Poškození: 320/320/420
Penetrace: 220/242/105
Rychlost střelby: 7,53
Průměrné poškození za minutu: 2 408
Náboje v zásobníku: 5 ks.
Doba nabíjení mezi střelami: 8 s
Doba plného nabití: 7,86 sekund
Rozptyl na 100 m: 0,37
Čas zaměření: 1,63 s
Deprese / elevace: -10 ° / +20 °
4členná posádka se skládá z velitele, řidiče, střelce a nabíječe
Kategorie vybavení: Palebná síla.
Role v bitvě: Assault Tank Destroyer (Vozidla s nízkou pohyblivostí s pevným čelním pancéřováním. Vysoce účinná při boji v předních liniích.)
Hodnota kamufláže:
Maskování stojícího vozidla: 14,93 / 2,69 % (u stojícího vozidla / u stojícího vozidla po výstřelu);
Maskování vozidla v pohybu: 8,95 / 1,61 % (u jedoucího vozidla / u jedoucího vozidla po výstřelu).
Rozptyl zaměřovače
při otáčení věže: 0,04
při otáčení věže s maximální rychlostí: 0,75