TL-7-120 - změna technických parametrů
Změny ve vlastnostech amerického TL-7-120.
V červnu 1954 navrhl Detroit Arsenal devět potenciálních nástupců středního tanku M48. Cílem těchto projektů bylo vyvinout vozidlo s bojovou hmotností kolem 30 tun, které by bylo lepší než M48 z hlediska mobility a palebné síly. Nakonec byl vybrán projekt TL-1, ale práce na lehkém a dobře vyzbrojeném tanku TL-7 pokračovaly. Výsledky této práce byly prezentovány 7. dubna 1955, ale projekt byl nakonec zrušen ve prospěch programu T95. Nebyly postaveny žádné prototypy.
Vozidlo má dobrou pohyblivost a dokáže rychle obsadit klíčové pozice. Zatímco jeho slabé pancéřování je hrozbou v první linii, jeho plně otočná věž, systém nabíjení zásobníku a vysoká účinnost střelby mu umožňují podporovat spojenecké střední a těžké tanky na střední a dlouhé vzdálenosti.
Plně otočná věž s automatickým nabíjecím zařízením, účinným dělem a dobrou pohyblivostí
TL-7-120
Vlastnosti 100% vycvičené posádky:
Úroveň: TD-9, USA, prémiová
Životy: 1500
Výkon motoru: 480 hp
Hmotnost: 28,0t
Maximální zatížení: 31,5 tuny
Výkon na tunu: 17,14 KM/t
Maximální rychlost / Rychlost vzad: 50 / -13 km / h 50 / -15 km / h
Rychlost otáčení: 31,29°/s
Rychlost otáčení děla: 25,03°/s
Odpor terénu: - / - / -
Maximální dohled: 370 m
Dosah signálu: 745 m
Pancíř trupu: 100/50/45
Pancíř věže: 200/80/50
Dělo: 122 mm 2B britské dělo
Poškození: 360/360/460
Penetrace: 252/315/105
Rychlost střelby: 5,41
Průměrné poškození za minutu: 1 948
Průměrné poškození za minutu s HE municí: 2 489
Náboje v zásobníku: 4 ks.
Doba nabíjení mezi výstřely: 2 s
Doba plného nabití: 38,35 s
Rozptyl na 100 m: 0,38 0,36
Čas zaměření: 2,59 s 2,40 s
Deprese děla / elevace: -10 ° / +15 °
Počet munice: 36 ks.
4členná posádka se skládá z velitele, řidiče, střelce a nabíječe
Kategorie vybavení: Palebná síla.
Role v bitvě: Assault Tank Destroyer (Vozidla s nízkou pohyblivostí s pevným čelním pancéřováním. Vysoce účinná při boji v předních liniích.)
Hodnota kamufláže:
- Maskování stojícího vozidla: 15,28 / 2,75 % (u stojícího vozidla / u stojícího vozidla po výstřelu)
- Maskování vozidla v pohybu: 9,18 / 1,65 % (u jedoucího vozidla / u jedoucího vozidla po výstřelu)
Rozptyl zaměřovače:
- po výstřelu:
5,003,00 - při otáčení věže: 0,12
- za jízdy vozidla: 0,28
- při otáčení vozidla: 0,28
- při otáčení věže maximální rychlostí: 3,00
- při maximální rychlosti vozidla: 14:00
- při maximální rychlosti otáčení vozidla: 8,76.