Supertest: Buff AMX-30B a nerf AMX-30 Prototyp
Taky jste se dobře bavili, když jsme včera vydali charakteristiky nového devítkového francouzského středního tanku? Taky jste zjistili, že je vlastně lepší, než desítka? Tak vás zklameme, už na to přišli i vývojáři.
Změny jsou následující:
AMX-30B (tier 10)
– odpor terénu buffnut z 0,959/1,151/2,014 na 0,863/1,055/2,014
– dohled buffnut z 400 na 410m
– DPM zvýšena z 2392,4 na 2741,9
– čas přebití snížen z 9,781s na 8,534s
– ROF zvýšena z 6,134 na 7,03
– přesnost zvýšena z 0,326 na 0,288 (lol? – pozn. carramba66)
– čas zaměření snížen z 2,3s na 2,01s
– přesnost za pohybu zvýšena (buffnuta) o cca 10%
Takže takhle ten tank bude vypadat nyní:
HP: 1900
Motor: 720 hp
Hmotnost: 36 t
Měrný výkon: 20 hp/t
Maximální rychlost: 65/23 km/h
Rychlost otáčení podvozku: 48 °/s
Odpor terénu: 0,863/1,055/2,014
Rychlost otáčení věže: 39,6 °/s
Dohled: 410m
Rádio: 782,1m
Pancíř podvozku: 80/35/?
Pancíř věže: 80/40/?
Topový kanón: 105mm
DMG: 390
Penetrace: 260
ROF: 7,03
DPM: 2741,9
Čas přebití: 8,534
Přesnost: 0,288
Čas zaměření: 2,01s
Deprese: -8°
AMX-30 Prototype (tier 9)
– přesnost za pohybu snížena (nerfnuta) o cca 7 – 10%
– DPM snížena z 2568,7 na 2464,9
– čas přebití zvýšen z 9,11s na 9,493s
– ROF snížena z 6,586 na 6,32
Takhle ten tank bude vypadat nyní:
HP: 1650
Motor: 720 hp
Hmotnost: 32,5 t
Měrný výkon: 22,15 hp/t
Maximální rychlost: 65/23 km/h
Rychlost otáčení podvozku: 36 °/s
Odpor terénu: 0,863/0,959/1,726
Rychlost otáčení věže: 45,9 °/s
Dohled: 390m
Rádio: 782,1m
Pancíř podvozku: 80/30/?
Pancíř věže: 80/40/?
Topový kanón: 105mm
DMG: 390
Penetrace: 260
ROF: 6,32
DPM: 2464,9
Čas přebití: 9,493
Přesnost: 0,316
Čas zaměření: 2,21s
Deprese: -8/+20
Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2015/02/05/straight-outta-supertest-amx-30-b-and-amx-30-proto-changes/