Pz.Kpfw. Tiger-Maus 120t
Jedná se o upravenou prémiovou verzi stroje nadevátém tieru se dvěma mechanikami
Pz.Kpfw. Tiger-Maus 120t ( Německo, TT-9, prémiový, mechanika: režim obléhání tlačítkem a změna režimu motoru) se poprvé objevil ve 2. iteraci veřejného testu World of Tanks 1.22.
Opět se nejedná o nový tank. Vývojáři Lesta se rozhodli radikálně změnit tuto budoucí jednotku Tiger-Maus přidáním dvou mechanik najednou: obléhací režim a změna režimu motoru a také změna části výkonových charakteristik. Ukázalo se to velmi podivně.
Vlastnosti a vzhled jako vždy před vámi. Proč a jak, není známo.
Srovnání charakteristik EU Pz.Kpfw. Tiger-Maus 120t a RUBY Pz.Kpfw. Tiger Maus 120t:
Všeobecné:
- Přidány štítky tanků: "Siege Mode", "Turbo"
- Odstraněný štítek tanku: "Tajné"
- Přidána obléhací mechanika
- Přepnutí do režimu obléhání: tlačítkem
Palebná síla:
- Nabíjení zbraně: z 14,86 na 15,05 (17,93 v turbo)
- Rychlost střelby: z 4,04 na 3,99 (3,35 v turbo)
- Rozpětí pohybu (max): z 0,18 (5,76) na 0,18 (4,32) (0,27 (9,72) turbo)
- Průměrné poškození za minutu 1 (BB) projektilu: z 2 140 na 2 113 (1 774 v turbo)
- Průměrné poškození za minutu 2 (BP) projektil: z 2140 na 2113 (1774 v turbo)
- Průměrné poškození za minutu 3 (HE) projektilů: z 2705 na 2671 (2242 v turbo)
Změna palebné síly v režimu obléhání:
- Doba nabíjení: z 2:30 na 3:26
- Rozptyl na 100 m: z 0,35 na 0,50
- Rozptyl po výstřelu: z 3.00 na 4.00
- Rozptyl při otáčení podvozku (max): z 0,18 (5,26) na 0,27 (7,89)
Mobilita:
- Max. rychlost vpřed: z 32 na 24 (36 v turbo)
- Max. rychlost vzad: z 16 na 14 (20 v turbo)
- Výkon motoru: z 1200 na 1250 (2250 v turbo)
- Specifický výkon: z 10,00 na 10,42 (18,75 v turbo)
- Doba obléhání: 3:00
- Čas pro přechod do cestovního režimu: 3:00
- Coeff. poškození motoru v režimu obléhání: 1,00
Vitalita:
- Pancíř čela věže: z 300 na 240
Posádka 6 osob: velitel; střelec; řidič ; radista; nabíječ; nabíječ.
Role v boji: Těžký útočný tank.
Speciální kategorie Výbava: Vitalita.
* Pouze pro World of Tanks.