Přidání nové simulace fyziky zvuku v aktualizaci 2.1
i Zdroj: wargaming.net
Článek Přidání nové simulace fyziky zvuku v aktualizaci 2.1

Přidání nové simulace fyziky zvuku v aktualizaci 2.1

Vojta Masojídek

Vojta Masojídek

Do Náhodných bitev byl přidán nový systém zvukové fyziky, který pracuje s geometrií mapy. Dochází ke změně zvuku vozidel podle toho, kde se nacházejí.

Reklama

Fyzika

Systém pracuje se 3 typy modelování:

  • Přenos – Simuluje, jak jsou zvuky blízkých výstřelů blokovány překážkami (jako jsou zdi, stropy nebo hory)
  • Difrakce – Simuluje, jak se zvuky motoru a běhounu ohýbají kolem rohů budov a velkých objektů
  • Odraz – Simuluje odraz zvuků vašeho vozu od blízkých povrchů

Zároveň s přidáním fyziky dojde i k přidání nové zvukové předvolby v rámci herního nastavení. Tyto zvuky budete moci využívat k detekci pozice nepřátel, spojenců, ale stejně tak toho může využít váš protivník.

Mapy

Simulace bude funkční na těchto mapách Náhodných bitev:

  • Letiště
  • Berlín
  • Karélie
  • Živé duby
  • Lasville
  • Siegfriedova linie
  • Malinovka
  • Murovanka
  • Paříž
  • Průmyslová zóna
  • Redshire
  • Ruinberg
  • Rybářský záliv
  • Starý přístav
  • Široký park
  • Ústřicový záliv
  • Útes
  • Fjordy
  • Himmelsdorf
  • Ensk

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama