i
Zdroj: wargaming.net
Přidání nové simulace fyziky zvuku v aktualizaci 2.1
Do Náhodných bitev byl přidán nový systém zvukové fyziky, který pracuje s geometrií mapy. Dochází ke změně zvuku vozidel podle toho, kde se nacházejí.
Reklama
Fyzika
Systém pracuje se 3 typy modelování:
- Přenos – Simuluje, jak jsou zvuky blízkých výstřelů blokovány překážkami (jako jsou zdi, stropy nebo hory)
- Difrakce – Simuluje, jak se zvuky motoru a běhounu ohýbají kolem rohů budov a velkých objektů
- Odraz – Simuluje odraz zvuků vašeho vozu od blízkých povrchů
Zároveň s přidáním fyziky dojde i k přidání nové zvukové předvolby v rámci herního nastavení. Tyto zvuky budete moci využívat k detekci pozice nepřátel, spojenců, ale stejně tak toho může využít váš protivník.
Mapy
Simulace bude funkční na těchto mapách Náhodných bitev:
- Letiště
- Berlín
- Karélie
- Živé duby
- Lasville
- Siegfriedova linie
- Malinovka
- Murovanka
- Paříž
- Průmyslová zóna
- Redshire
- Ruinberg
- Rybářský záliv
- Starý přístav
- Široký park
- Ústřicový záliv
- Útes
- Fjordy
- Himmelsdorf
- Ensk
Reklama
Reklama