Článek Nový stíhač tanků Windhund s režimem Siege ve World of Tanks

Nový stíhač tanků Windhund s režimem Siege ve World of Tanks

ThelvynCZ

ThelvynCZ

Windhound je nové vozidlo lvl 8 s režimem obléhání.

Reklama

Windhund (Německo, PT-8, speciální mechanika: hydropneumatické odpružení aktivované tlačítkem) byl uvolněn 20. března k testování na supertestu WoT.

Režim obléhání je standardní jako u všech švédských stíhačů tanků s tlačítkem. Ale ve srovnání se švédskými AT se stejnou mechanikou má tento tank jiný úhel sklonu děla, přesnost děla a max. rychlost!

Vlastnosti a vzhled máte jako vždy před sebou. K čemu to bude, se neví.

Nový stíhač tanků Windhund s režimem Siege ve World of Tanks
i Zdroj: https://worldoftanks.eu/

Výkonové charakteristiky, které jsou ovlivněny hydropneumatickým odpružením této nádrže:

Režim obléhání:

  • Čas pro vstup do režimu obléhání: 2,0 s
  • Doba přechodu do turistického režimu: 1,5 s
  • Rychlost náklonu hydropneumatická přívěsky: 7,50
  • Coeff. Poškození motoru v režimu Siege: 2,00
  • Přepnutí do režimu: (NE automatické, tlačítkem)

Palebná síla:

  • Elevační úhly: -1/+1 / -12/+13 v režimu
  • Čas zaměření: 2,40 (1,34 v režimu obléhání)
  • Rozptyl na 100 m: 0,36 (0,27 v režimu obléhání)
  • Rozpětí od rotace zaměřovače (max): 0,10 (4,59) / 0,01 (0,46) v režimu
  • Rozpětí pohybu (Max): 0,30 (15,00) / 0,30 (4,50) v režimu
  • Rozpětí otáčení podvozku (max): 0,20 (9,18) / 0,01 (0,46) palce

Mobilita:

  • Max. rychlost vpřed: 50 (15 v režimu obléhání)
  • Max. rychlost vzad: 30 (15 v režimu obléhání)

* Všechny výkonnostní charakteristiky jsou uvedeny s velitelským bonusem.


Historické pozadí (v angličtině):
V polovině 60. let, inspirován švédským Strv S, se Bundeswehr rozhodl vybudovat svůj vlastní ekvivalent založený na německém vývoji. V roce 1966 byla společnostem KraussMaffei a Rheinmetall nabídnuta soutěž na návrh bezvěžového tanku s dělem napevno připevněným k trupu. O tři roky později Rheinmetall představil prototyp, zatímco KraussMaffei ze soutěže odstoupil, aby se zaměřil na výrobu a modernizaci tanků Leopard 1. Ukázalo se však, že výroba nového vozidla byla velmi nákladná a stála jen o málo méně než Kpz. 70 hlavních bitevních tanků, jejichž program byl kvůli vysokým nákladům ukončen. Testy pokračovaly až do roku 1972, poté byl projekt uzavřen.

Posádka 3 lidí: Velitel (rádiový operátor, nabíječ); střelec; Mechanik řidiče.
Role v boji: Stíhač tanků Sniper.
Speciální kategorie Vybavení: Palebná síla.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama