Informační rozhovor s Viktorem Kislyiem
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Informační rozhovor s Viktorem Kislyiem

Informační rozhovor s Viktorem Kislyiem

Garrth

Garrth

27. 9. 2017 10:20
Reklama

Je nám jasné, že počet možných tanků a technologických stromů není neomezený. Jde o to, že nové stroje tvoří většinu nového obsahu hry. Co se stane, až nebude odkud brát?

Momentálně máme spoustu materiálu pro polské, italské a maďarské tanky. I podle skromných odhadů je to materiál na několik let. Pak uvidíme. Nesouhlasím s myšlenkou, že další stroje jsou nejdůležitější součástí aktualizací, teď třeba jsem začali s Velkými bitvami, což je něco, o čem jsem dlouho snil.

Je v plánu přidání moderních tanků?

Velice častý dotaz. Obří chodící roboti, vrtulníky a moderní tanky. Pro WG pracuje 4500 velmi kreativních lidí, takže máme materiály na všechno. Občas se tyto myšlenky dostanou do fáze návrhu nebo prototypu, ale informace o tomto poskytujeme jen tehdy, když máme jistotu, že to bude fungovat. Například ne vše co jsme plánovali do Velkých bitev v nich nakonec je.

Na konzolích se objevila kampaň pro jednoho hráče. Je plán na podobnou věc i v PC verzi?

Uvidíme. Původní WoT je čistě PvP hra, ale ne každý má PvP rád … také nesmíme zapomenout, že veškerý herní průmysl byl vybudován na PvE. Pokud vše půjde dobře, budeme se věnovat i tomuto nápadu.

Ve WoT nedávno skončila první sezóna Hodnocených bitev a sklidila velkou kritiku. Co si o tom myslíte?

Hodnocené bitvy, nebo jak někteří říkají – skillový matchmaking, jsou předmětem dlouhých diskuzí. Byl to první pokus a podle statistik si nový režim vykoušelo 90% aktivních hráčů. Ano, bylo tam pár chyb, ale to je normální pro projekt takového měřítka. Naslouchali jsme zpětné vazbě hráčů a druhá sezóna bude výrazně lepší. Pokud to bude nutné, tak uvedeme třetí verzi, prostě pokusů bude tolik, dokud to nebude ideální. Když lidé aktivně kritizují, znamená to, že se zajímají. Podivné by bylo, kdyby kritika nebyla. Když zapnu hru, okamžitě mi začnou chodit zprávy, většinou se jedná o poděkování, ale občas i věci jako „Vy jste ale takoví ***** a takoví ****!“. Tyto zprávy hned posílám odpovědným osobám, aby zjistily co je špatně a na co konkrétně se nadává.

Máte teď čas hrát?

Hraji tanky, lodě a jezdím čety se synem v Blitz. Od uzavřené bety hraji Total War: Arena. Už by mohl vyjít, ale chci aby bylo vše dokončeno. Obecně mám rád hry od počátku 80. let.

Nedávno se dostalo na veřejnost, že Blitz bude mít tanky z Warhammeru 40k.

Ano to je pravda. Samozřejmě to neznamená naprostou změnu hry. V Blitzu existuje určitá tradice, že občas mají hráči k dispozici několik úžasných strojů. Mimochodem opravdu mám rád a respektuji Games Workshop (pozn.- vlastníci licence na Warhammer a W40k).

Nedávno jste uzavřeli partnerství se Segou a Creative Assembly. Jak začala spolupráce na TW: Arena?

Chtěli jsme přesvědčit Creative Assembly a Segu, aby udělali něco z druhé světové války. To sice nikam nevedlo, ale získali jsme důležité kontakty. Total War je velice dobrý PvP koncept.

V prosinci jste ohlásili MMO hru Caliber. Nějaké novinky?

Stále se na ní pilně pracuje. Je to pro nás nový žánr, jakmile bude co ukázat, tak to ukážeme.

Co si myslíte o budoucnosti WG Labs, kteří zatím vydali jen remake Master of Orion?

WG Labs není samostatná společnost. Značku WarGaming používáme jen na stabilní a dlouhodobé projekty. WG Labs je o hledání dobrých nápadů, chození na výstavy a navazování kontaktů s tvůrci dobrých projektů. Jedná se o stovky her k uvážení, ale dobrá věc se neukáže každý rok.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama