Čas strávený hraním v režimu Onslaught
Jedná se o hru ve srovnání s hodnocenými bitvami World of Tanks
Sezóna Scarlet Pegasus skončila a my jsme se rozhodli porovnat tyto 2 režimy mezi sebou na základě jednoho z hlavních ukazatelů – času na dokončení každého režimu.
Začněme aktuálním Onslaughtem, který nahradil hodnocené bitvy. Statistiky ukazují, že mnoho hráčů se nemůže dostat ani ke zlatu, natož k hodnosti šampiona nebo legendy.
Hráči mají různé štěstí, někteří díky dobré kvalifikaci dokázali získat šampiona ve 200 bitvách, ale v průměru jsme si všimli, že o šampiona hráči odehrají více než 400 bitev za sezónu. Nehledě na to, že jde dokonce o velmi dobré hráče. Počty se samozřejmě liší a často závisí více na štěstí než na dovednosti konkrétního hráče, protože... tým se může ukázat jako zcela nepoužitelný a nepomůže ani dovednost jednotlivého hráče.
Co nás ale začalo zajímat, byl čas, který je potřeba věnovat režimu, abychom dosáhli výsledků.
V roční sezóně Onslaught musíte vyhrát :
- 3 sezóny.
- S více než 5 týdny v každé sezóně.
- S více než 300+ bitvami v každé sezóně.
- S minimální hodností Gold, abyste získali pochybnou kopii vylepšeného tanku(!), kterou již nebude možné získat.
V roční sezóně hodnocených bitev bylo nutné hrát:
- 3 sezóny.
- 2 týdny každou sezónu.
- S více než 100+ bitvami v každé sezóně.
- S maximem hodnosti 10 v divizi 1, abyste získali docela dobrý a někdy blbý tank. Tanky lze získat v Onslaught. Což je důvod, proč, celkově, hráči nyní tento režim hrají.
A tak jsou v Onslaughtu hráči nuceni hrát prostě stovky a stovky bitev za pochybnou roční odměnu. Samozřejmě bereme v úvahu dobu trvání každé bitvy v různých režimech, ale rozdíl je stále patrný. A pokud v Bělorusku existovaly různé druhy ústupků za neúspěšné bitvy v podobě ochrany hodností, tak tady žádné ústupky neexistují. A hráči mohou klesnout ze šampiona na stříbrný nebo bronzový, což odrazuje od jakékoli touhy tento režim hrát.
Nakonec chceme ukázat statistiky docela dobrého hráče s hodnocením WG 10 472 jednotek a také hlavního vývojáře režimu Onslaught
V sezóně Azure Pegasus odehrál 578 bitev a v sezóně Crimson Pegasus (minulá sezóna) 449 bitev. A určitě získal šampiona v obou sezónách. Jsme ale překvapeni, že se považuje za ABSOLUTNÍ normu odehrát takové množství bitev v každé sezóně.