1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz
Novinka 1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?

Excalibur.cz

Excalibur.cz

13. 10. 2015 17:00
Reklama

Na první výročí WoT.cz jsme vám slíbili mimojiné informace o tom, kolik vás na web chodí, jaký hardware používáte, jaké mobily, kolik na WoT.cz chodí žen a kolik muží, jak jsou staří a kde bydlí. Nuže, pokud chcete poznat lidi, kteří na WoT.cz chodí, pojďte se spolu s námi podívat na statistiky, které během posledního roku nashromáždil o WoT.cz analytický nástroj Google Analytics a také náš redakční systém.

Než se dostaneme k detailním statistikám, máme tu pro vás pár zajímavostí, které možná o WoT.cz nevíte.

– web běží na redakčním systému WordPress
– používáme toto prémiové template – http://www.templatemonster.com/wordpress-themes/35165.html
– všechny obrázky hostujeme u společnosti ImageShack
– doména wot.cz byla registrována 21. 4. 2008, my jsme ji koupili 24. 5. 2014
– autorem loga je Catfood (odměnou mu bylo 500 goldů)
– na webu se už vystřídali tři vývojáři a lidé ze společnosti Qwerton Formica
– náklady na web přesáhly 50 000,- Kč
– příjmy z reklamy jsou zatím cca 1800,- (abyste si nemysleli, jak na tom rejžujem) ?
– redaktoři wot.cz píšou i pro Bonusweb a Doupě, dva největší české herní portály
– nejvyšší návštěvnost tu byla 12. února 2015, důvodem byl tento článek – http://wot.cz/uncategorized/ceskoslovensky-tankovy-strom-finalni-verze/

Statistiky

Celkem bylo na WoT.cz dodnes vydáno 2 217 článků, ke kterým jste napsali 39 065 komentářů. Původně jsme překládali takřka výhradně ze Silentstalkerovat blogu For the Record, dnes většinu materiálů překládáme z blogu Rita Status Report. Část materiálů je našich vlastních, nově jsme začali překládat i z The Armored Patrol. Od majitelů každého z těchto tří webů máme svolení překlady jejich materiálů publikovat a jak víte, úzkostlivě dodržujeme citační úzus – v každém článku, který překládáme, odkazujeme na zdroj. Snažíme se tak, aby bylo zřejmé, kdo je původcem informace a také tím pomáháme zmíněným webům dostat se výše ve vyhledávačích.

Zajímá vás, který článek na WoT.cz vyšel jako první? Byl to překlad informací od vývojářů z For the Record z 8. srpna 2014. V článku byly z dnešního pohledu úsměvné informace:

– Havok bude implementován v aktualizaci 9.4 nebo 9.5
– nová fyzika pohybu tanků (bimbající se antény, řetězy, atd.) by mohla být už v 9.3
– balancování tanků dělá deset lidí (plus pomocníci), grafiku dělají tři lidé, tvorba modelů je outsourcována, moderátoři a support – 3000 lidí
– mapa Stalingrad už je dělaná s ohledem na příchod systému Havok (čili nebude v 9.3)
– mapu Stalingrad dělají titíž lidé, kteří pracují na implementaci Havoku
– „Zrušení změn z 9.2 na mapě El Halluf?“ „Budeme sledovat statistiky, včetně heatmap“
– po implementaci Havoku bude spotting fungovat stejně, jako doposud, i pokud zničíte některé zdi
– po příchodu Havoku zůstane mešita na El Halluf nadále nezničitelná

Zábavné, co říkáte?

Nejčtenější články
Za ten rok jsme na WoT.cz vypozorovali dva základní “taháky”, které vás zajímají nejvíce. Nejvíce prokliků má zpravidla informace o tom, že se někde rozdává něco zadarmo, nějaký gold nebo spotřebáky, nebo že se chystá nějaká sleva. Typicky info z akcí Alienware nebo info o nadcházejících akcích/misích. Druhým typem článků, který vás zajímá, je vše o československých tancích. Koneckonců i nejčtenější článek se týká našeho tankového stromu. Zpravidla článku hodně pomůže, pokud na něj nějaký čas odkazujeme z pravého sloupce, to je případ prvních čtyř článků. Toto jsou nejčtenější články a počet jejich přečtení:

32 758 – Československý tankový strom: Finální verze
28 653 – Slevy a akce na prosinec
19 399 – Oficiální seznam individuálních misí
16 418 – Československé tanky ve World of Tanks
16 160 – Chcete 1000 goldů zadarmo?
13 887 – Den premka a krabice coly zdarma
11 795 – Připravujeme pro vás mimořádné překvapení!
10 765 – Den premium účtu a plechovka coly zdarma
8 821 – Test 9.7 je spuštěn: Seznam změn
7 737 – Slevy a akce pro listopad

Nejvíce komentářů
Z cca 2 200 článků, které zatím byly na webu vydány, jich cca 1 800 má alespoň jeden komentář, přičemž ty nejvíce komentované jsou samozřejmě ty, kde jsme vás ke komentáři sami vyzývali (např. když se navrhovaly buchty jako československý spotřebák). Dále jsou hodně komentované starší články s nadčasovými informacemi, na které lidé přicházejí z vyhledávačů ještě dlouho po datu jejich vydání. No a pak jsou hodně komentované články, které se týkají dělostřelectva. Tam se vždycky strhne slušný hejt. Toto jsou články s nejvíce komentáři:

383 – Vyberte premium spotřebák pro československé tanky
320 – Pár dobrých arty hitů jako GIF
209 – Insider: Chystá se velký výzkum mezi hráči
188 – Československý obsah ve World of Tanks
186 – Čs. tanky: Navrhujte podobu vítězných znaků
184 – Wysch přichází, pokládejte mu dotazy
178 – Supertest: Velký rebalans SPG
178 – Připravujeme pro vás mimořádné překvapení
163 – Další podvádění v individuálních misích, v hlavní roli tentokrát BIA
159 – Chcete 1000 goldů zadarmo?

Statistiky návštěvnosti
Nakonec několik výstupů ze statistik návštěvnosti tak, jak je spočítal analytický systém Google Analytics. Jak vidíte, na web přišlo do dnešního dne přes 360 000 lidí (myšleno 360 000 jednotlivců), kteří na našem webu udělali 2,7 milionu návštěv a 9 milionů zobrazených stránek. Ten zub, který vidíte v grafu, je 12. února 2015, kdy jsme vydali článek o definitivní podobě československého tankového stromu ve World of Tanks.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Nejvíce návštěvnosti je z Čech a Slovenska, což asi nepřekvapí, když je náš web v češtině a slovenštině. Přichází k nám lidé z mnoha států, i velmi exotických, to jsou však spíše lidé, kteří přijdou z vyhledávačů a často zejména kvůli videím. Mimo Čech a Slovenska sem pravidelně chodí několik tisíc lidí z Polska a Německa, zde ale samozřejmě nevíme, zda nejde o Čechy, kteří v Polsku nebo Německu žijí.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Takto vypadá návštěvnost podle krajů, nejvíce lidí k nám chodí z Prahy a nejbližšího okolí a dále ze severní a jižní Moravy a středních Čech.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Mapa měst ČR s nejvyšší návštěvností na WoT. Je na mapě i to vaše?

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Takto vypadá “městská” návštěvnost ze Slovenska. Ze SR k nám chodí cca 15% lidí.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Na WoT.cz lidé přicházejí nejčastěji přímo zadáním “wot.cz” do prohlížeče. Hodně lidí lidé také přijde z vyhledávání, méně ze sociálních sítí.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

76% uživatelů WoT.cz sleduje na počítači, 20% na mobilu (máme také mobilní verzi, ta se vám zapne automaticky, když přijdete na web z mobilu) a 3% na tabletu.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Tyto mobilní telefony jsou pro zobrazování WoT.cz využívány nejčastěji. Populární jsou iPhony a iPady, dále Samsungy a Sony.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Na velkých počítačích používáte nejčastěji tyto prohlížeče, nejvíce Chrome, pak Firefox, Internet Explorer je až třetí.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Takzvané sociodemo, tedy věková struktura a pohlaví. Nepřekvapí, že na WoT.cz chodí 95% mužů. I tak to ale znamená, že k nám za poslední rok přišlo 17 000 žen a dívek.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Tyto zájmy naši návštěvníci mají. Hry, filmy, televize, IT, atd.

1 rok WoT.cz: Co čtete a kolik vás sem chodí?
i Zdroj: WoT.cz

Nakonec musíme upozornit, že o vás nesbíráme žádné osobní údaje. Nevíme, kdo z vás má jaký mail, kolik mu je ani jaký používá prohlížeč. Tyto údaje jsou přísně anonymní a to, co vám tu dnes ukazujeme, jsou pouze všeobecná statistická data, která sbírají všechny internetové stránky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama