1.18: FV4201 Chieftain Proto
i Zdroj: FV4201 Chieftain Proto
Článek 1.18: FV4201 Chieftain Proto

1.18: FV4201 Chieftain Proto

ThelvynCZ

ThelvynCZ

10. 8. 2022 19:00

V aktualizaci 1.18 byly změněny vlastnosti britského tanku FV4201 Chieftain Proto

Reklama

V aktualizaci 1.18 byly změněny vlastnosti britského tanku FV4201 Chieftain Proto. Jako vždy je vozidlo dostupné pouze hráčům Supertestu.

Britský prémiový tank úrovně IX s přesným dělem a dobrým úhlem sklonu a sklonu děla. Toto vozidlo se může pochlubit slušnou mobilitou na svůj typ, skvělým výhledem a dobrým předním pancéřováním, ale boční a zadní kryty zanechávají mnoho přání.

Vývoj nového tanku pro britskou armádu začal v roce 1951. Během výzkumu byly zvažovány různé zbraně, pohonné jednotky a převodovky. V lednu 1960 byl zkonstruován první prototyp nového vozidla. Celkem 6 prototypů bylo postaveno a několikrát vylepšováno během zkoušek. Nepřetržité práce na prototypech vedly k tomu, že Chieftain byl uveden do provozu v roce 1966.

1.18: FV4201 Chieftain Proto
i Zdroj: WoT.cz


 

FV4201 Chieftain Proto
 

Vlastnosti 100% vycvičené posádky:

Úroveň: HT-9, Velká Británie, prémiová
Životy: 1 950 1 800
Výkon motoru: 720 hp
Hmotnost: 50,0 t
Maximální zatížení: 52,0 tun
Výkon na tunu: 14,40 KM/t
Maximální rychlost / Rychlost vzad: 35 / –12 km/h
Rychlost otáčení: 31,29°/s 28,16°/s
Rychlost otáčení děla: 33,38°/s 28,16°/s
Odpor terénu: - / - / -
Maximální dohled: 400 m 390 m
Dosah signálu: 782 m

Pancíř trupu: 80/60/35
Pancíř věže: 350/110/35

Dělo: 120 mm tanková pistole L11PA

Poškození: 400/400/515
Penetrace: 262/310/120
Rychlost střelby: 5,22
Průměrné poškození za minutu: 2 086
Doba nabíjení: 11,51 s
Rozptyl na 100 m: 0,35
Čas zaměření: 2,59 s
Deprese / elevace: -10 ° / +20 °

Počet střel: 59 ks.

4členná posádka se skládá z velitele, řidiče, střelce a radisty

Kategorie stroje: Životnost.

Role v bitvě: Heavy Breakthrough Tank.

Hodnota kamufláže:

  • Maskování stojícího vozidla: 6,5 / 1,23 % (u stojícího vozidla / u stojícího vozidla po výstřelu)
  • Maskování vozidla v pohybu: 3,25 / 0,62 % (u jedoucího vozidla / u jedoucího vozidla po výstřelu)

Rozptyl zaměřovače:

  • za jízdy vozidla: 0,17
  • při otáčení vozidla: 0,17
  • při maximální rychlosti vozidla: 5,95
  • při maximální rychlosti otáčení vozidla: 5.32
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama