Zápisky z Kypru: 1. díl
i Zdroj: WoT.cz
Článek Zápisky z Kypru: 1. díl

Zápisky z Kypru: 1. díl

Excalibur.cz

Excalibur.cz

12. 1. 2016 17:00
Reklama

Jak z našeho webu víte, v posledních měsících se na Kypru, v sídle společnosti Wargaming, událo několik velkých schůzek zástupců vedení společnosti se známými osobnostmi hráčských komunit. Nejdříve byli pozváni Rusové, na přelomu roku i zástupci z Evropy, mezi nimi známá streamerka Rita. Na Kypru se probírala řada velmi zajímavých témat, od budoucnosti artyn, po problematiku koridorových map. Protože ze schůzek vyplynuly velmi závažné závěry, přinášíme vám nyní výtah toho nejdůležitějšího.

Tato první část se zabývá věcmi, které vyplynuly z komunikace s Markusem, Florianem a Slavou (členové hlavních WG týmů), ve 2. části si za pár dní řekneme to absolutně nejdůležitější, co vyplynulo ze schůzek s Viktorem Kislým, zakladatelem a prezidentem společnosti Wargaming.

Upozorňujeme, že níže zmíněné věci nejsou “jedna paní povídala”, autoři tohoto článku v původním znění, to slyšeli přímo od vedení WG.

Hlavní body, které vyplynuly ze setkání:

Obecné
– i kdyby v roce 2016 nebyl vydán vůbec žádný obsah, nebylo by dost času na to, opravit všechny chyby, které ve hře jsou
– i když v roce 2015 bylo hodně obsahu, WG připouští, že aktualizace by měly být více vyvážené a konzistentní
– se zhroucením ruského trhu přišel tým vývojářů s řadou návrhů, jak hráče přitáhnout zpět ke hře a jak pro ně hru udělat atraktivnější; to samozřejmě mělo vliv i na další servery
– vývoj souhlasí s tím, že zábavné módy, jako byl 8bit, fotbal na Himmelsdorfu nebo závody s Chaffee, by mohly být častější, třeba každého půl roku
– vývoj souhlasí s tím, že mód Nadvláda není moc dobrý, kulantně řečeno
– místo tvorby nových her se Wargaming chce zaměřovat zejména na vylepšování těch současných
– WG chce vrátit zpět doby, kdy každý národ měl nějaké typické charakteristiky, Němci byli přesní, Francouzi rychlí s málo pancíře, Sověti měli velkou alfa DMG, ale slabší přesnost; s tím, jak přibylo národů se tato různorodost zčásti vytratila
– WG chce dát hráčům více možností, jak uchopit hraní s tankem, například čínská medka je možné hrát na velkou alfu nebo vysokou rychlost palby; WG chce aby výběr modulů nebyl jen výběrem mezi špatným a dobrým řešením, ale mezi různými herními styly
– WG chce zjednodušit data, zobrazovaná ve hře; nyní vidíte v garáži spoustu čísel a pokud s nimi nemáte zkušenost, nevíte, co přesně znamenají; čísla tak budou stále dostupná a to možná i detailnější, ale bude nutné se k nim proklikat, v základu bude hra více napovídat, porovnávat s ostatními tanky na tieru
– buff kopulky na T110E5 je omyl, který vznikl při přepracování tanku na HD

Zápisky z Kypru: 1. díl
i Zdroj: WoT.cz

Lehké tanky a koridorové mapy
– když byla do hry uvedeno dělostřelectvo, měly být lehké tanky jeho přirozeným protivníkem a artyny měly hlavně bojovat proti kempení; v současné době tento koncept nevyšel, lehké tanky jsou slabé a kvůli koridorovým mapám neplní svou funkci zabijáka artyn
– v současné době bohužel není důvod, proč hrát lehké tanky kromě toho, že plníte mise
– hra je v současné době statičtější, než dřív, protože prakticky odpadlo flankování a dělostřelectvo má díky tomu víc prostoru; místo potírání kemperů je tak prakticky vytváří
– díky všemu novému vybavení a skillům jsou tanky dnes přesnější, než byly před pár lety, proto je snadné i lehký tank smáznout; s novou fyzikou to je ještě horší
– v 9.15 bude zřejmě implementována vylepšená fyzika, jejíž vývoj však bude dále pokračovat; není to přesně to, co se dříve testovalo
– ačkoli mapy jsou pořád stejně velké, díky změnám ve hře se staly efektivně menšími; WG experimentovalo s většími rozměry map, ale tento přístup se ukázal být pro stroje typu T95 nebo Maus nevhodný; nyní se rozpracovává model více spawnů, který umožní pomalým tankům stejně rychlé zapojení do hry, jako rychlešjím
– koridorové mapy byly chybou jejich tvůrců, myšlenkou bylo zvýšit schopnost přežití strojům, jako je Maus, minimalizací možnosti flankování, to však mělo negativní vliv na ostatní typy tanků, zejména lehké
– neschopnost lehkých tanků v koridorových mapách flankovat vedla k úpadku jejich třídy; to dále vedlo k rozmachu TD, schovaných na koncích koridorů a ničících všechno, co se k nim pokusilo přiblížit; potom se snížily dohledy TD, ale střední a těžké tanky s dobrou výbavou pak zase přebíraly roli spotterů; možností dalšího řešení je tak snížit dohledy i středním tankům, nebo snížit rozmezí tierů, se kterými mohou hrát lehké tanky, např. že by tier 6 scout měl možnost hrát pouze bitvy 7-8, nikoli 7-9; to ovšem přinese další problémy s vyvážením hry, některé scouty jsou v bitvách svých tierů a tierů o 1 vyšších dost OP
– v současné době jsou prakticky pouze dvě mapy ze zhruba čtyřiceti, kde mají lehké tanky možnost plně využít svou původní roli, Prochorovka a Malinovka; a to i tady záleží na tom, na jaké straně se spawnou
– problémy s některými třídami tanků by se daly vyřešit opětovnou úpravou map, ovšem WG tohle nedělá rád, radši upraví přímo ty dané třídy tanků, než znovu mapy

Dělostřelectvo
– ohledně budoucnosti dělostřelectva byla diskutována spousta úprav, aby byl problém vyřešen; jedním z nich bylo kompletně změnit artilerie podobně, jako jsou v Armored Warfare, tedy nedělat z nich damage dealery, ale dát jim supportní roli, speciální municí ničit moduly, spotovat nepřátele, pokládat kouřové clony a podobně; funovalo by to např. tak, že když jedna strana padá a brání ji jenom statické TD, přičemž proti němi jedou tři medka, tak se na ně vystřelí kazetová munice, která někomu zabije řidiče a někoho detrackne, pak se na TD položí kouřová clona a dá se mu tak možnost danou stranu mapy ubránit
– s možností uvedení nočních map, nebo map s počasím, by mohla znovu vzrůst role lehkých tanků jako spotterů, protože by mohly těmto vlivům, negativním pro dohled, čelit lépe, než ostatní typy strojů; totéž platí o “osvětlovací” munici artilerií, která by spotila tanky v okolí

Zápisky z Kypru: 1. díl
i Zdroj: WoT.cz

Skilly, vybavení a munice
– dalším problémem jsou skilly a vybavení; všechny tanky je mají stejné a používá se pořád to samé; nabiják – stabík – ventilace/optika a na skillech camo/opravy + šestý smysl, když jsou dva skilly, tak přetrénovat na BIA a tak dále a tak dokola; WG chce zvýšit roli méně využívaných kusů vybavení i méně využívaných skillů; například vylepšené torzní tyče by mohly zvýšit odolnost proti nové kazetové munici dělostřelectva, nebo zlepšit hodnoty odporu terénnu a podobně
– stejně tak se WG chystá přepracovat skilly, dneska je to stále totéž, ale třeba ve WoWs je systém lepší, byť ne ideální; přesto dává možnost lidem vybrat si na stejném levelu stejně důležité skilly a loď tak není primárně rozdílná tím, kolik toho s ní člověk najezdil, ale tím, jaké učinil rozhodnutí
– možná že se bude zavádět možnost vybrat si vybevení na tanku podle toho, do jaké bitvy vás to hodilo, připravit si různé balíčky vybavení a ty pak moci použít podle mapy nebo složení nepřátel; tak může být každá bitva jiná nezávisle na tom, na jaké mapě se ocitnete
– skilly se v současné době všechny chovají pasivně; je možné, že k nim přibyde i aktivní část, například šestý smysl vám dá po ručním aktivaci možnost chvíli vidět i skrz keř, nebo aktivní část skillu oprav vám opraví všechny moduly, jako to dělá premiový spotřebák
– problém s premiovou municí není o munici samotné, ale o koridorových mapách, které nutí střední tanky bojovat s těžkými z očí do očí a ládovat gold; jednoduchým řešením je snížit penetraci goldu, ale lepším je umožnit lepší flankování

Zdroj:http://ritastatusreport.blogspot.cz/2016/01/cyprus-meeting-resume.html

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama