Z obchodu zřejmě zmizí E-25
i Zdroj: WoT.cz
Článek Z obchodu zřejmě zmizí E-25

Z obchodu zřejmě zmizí E-25

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Už jsme o tom spekulovali cca před třemi měsíci, tentokrát se to ale zřejmě skutečně stane: WG přemítá, že by jeden nespecifikovaný tank odebralo z eshopu, jako se to dříve stalo s B2, KV-5 nebo Type 59.  Potvrzení faktu, že “jeden z tanků” z webového eshopu (i herního shopu) zmizí, přinesl Anton “Evilly” Pankov v tomto videu (je celé rusky) a vypadá to, že se to bude týkat všech serverů. Problémem se stal fakt, že dané vozidlo je už příliš rozšířené a na premium tank příliš silné, takže cesty jsou jen dvě a tradiční – odebrat tank z obchodu nebo jej ponerfovat. Druhou cestou jde WG nerado, protože to pak zakládá předpoklad, že bude majitelům kompenzovat kupní cenu v goldech, tedy reálných penězích a to v Minsku samozřejmě nechtějí.

Fakt, že by mělo jít o E-25, samozřejmě není a do vydání oficiální informace nebude potvrzený, zároveň je zvláštní, že tato informace, která nutně musí přinést zvýšené nákupy E-25, přichází před vánoci, tentokrát už to ale vypadá opravdu reálně.

Já sám E-25 mám, ale nehraju ji. Je sice zábavná, ale nepřijde mi až tak OP, zejména díky extrémně nízké penetraci na svůj tier. Neoficiální statistiky serveru vbaddict.net nicméně naznačují, že půjde zřejmě opravdu o ni, protože je pátým nejčetnějším premiákem vůbec a pokud si odmyslíme osmičky, které jsou, jako například Löwe, často intenzivně propagované, jde o vůbec nejježděnější premium tank ve World of Tanks. Za ní je na 7. místě v četnosti výskytu TOGII (mezi nimi ještě Jagdtiger 88), nicméně u toho je to pochopitelné, protože se před časem rozdával v obrovských počtech zadarmo. Mimo tier 8 je tedy nejbližším skutečným následovníkem v počtu výskytů mimo tier 8 až SU-122-44.

Ovšem těch jezdí podle neoficiálních statistik o celou polovinu méně. Že tedy mluvíme o E-25, je nabíledni.

Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2014/12/14/one-premium-tank-to-be-removed-from-shop/

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama