World of Tanks 2.1: Ukázka fungovaní nové zvukové fyziky
i Zdroj: Wargaming.net
Článek World of Tanks 2.1: Ukázka fungovaní nové zvukové fyziky

World of Tanks 2.1: Ukázka fungovaní nové zvukové fyziky

Vojta Masojídek

Vojta Masojídek

Nová zvuková fyzika podle geometrie mapy mění, jak slyšíte výstřely, motory a pásy. Zvuky se nyní chovají jako v reálném prostředí — podle okolí.

Reklama

S aktualizací 2.1 se ve World of Tanks objeví nová „sound physics“ pro náhodné bitvy. To znamená, že zvuky tanků — výstřely, motor, pásy — se mění v závislosti na okolí: zvuk může být oslabený, pokud jste za zdí; motor může znít tlumeně, když projíždíte rohem budovy; a zvuky vašeho stroje se mohou odrazit od okolních povrchů. V praxi tedy uslyšíte, jestli je nepřítel za rohem, za zdí nebo daleko — zvuk vám teď skutečně lépe napoví, kde kdo je. Zvukové předvolby v nastavení si automaticky přizpůsobí hru podle vaší grafiky, aby zůstala rovnováha mezi kvalitou a výkonem. Funkce je aktivní na velkém množství map — od městských po lesní a industriální. Zvuková fyzika zvyšuje realističnost boje a může pomoct při orientaci, ale zároveň může lehce více zatížit počítač.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama