War Thunder: Tiger II jako premiák!
Na jaře 1945 zahájili němečtí konstruktéři program modernizace tanků PzKpfw VI Ausf.B Tiger II, zaměřený na výměnu benzinové pohonné jednotky za dieselovou. Původní benzinový dvanáctiválec Maybach HL 230 byl pro téměř sedmdesátitunový tank málo výkonný a důsledkem toho často docházelo k přehřívání. Velkým problémem byla rovněž velmi vysoká spotřeba paliva – v terénu měl Tiger II dojezd pouhých 120 km.Bylo proto rozhodnuto o osazení Tigeru II úspornějším dieselovým motorem, konkrétně pak motorem Simmering-Graz-Paukert Sla.16. Tento přeplňovaný naftový šestnáctiválec, původně vyvinutý pro nikdy neuskutečněný projekt tanku VK.4502(P), řešil problémy s přehříváním, měl nižší spotřebu paliva, a rovněž byl se svým výkonem 750 koní výkonnější než původní motor Maybach.
Do hry bude Tiger II Sla.16 přidán jako německý prémiový tank IV. úrovně a jak bylo řečeno, oproti klasickému PzKpfw VI Ausf.B (H) nabízí výkonnější motor, lepší pancíř věže a navíc samozřejmě i prémiový bonus k příjmu SL a RP bodů. Nárůst výkonu umožňuje tanku lepší akceleraci a díky tomu je snadnější přesouvat se mezi pozicemi či naopak zacouvat do krytu v případě ohrožení.
Rovněž pak bude lehčí překonávat terénní překážky. Výzbroj tanku zůstává stejná – vynikající kanón 8,8 cm KwK 43 L/71 byl zachován a má i stejný výběr munice jako u klasického Tigera II, tj. APCBC, APCR a HEAT střelivo.