War Thunder: Otázky a odpovědi za září
Jednou za čas vývojáři odpovídají na vaše dotazy a my vám je teď přinášíme. Berte prosím na vědomí, že ne vše co se řekne je jisté na 100%, a že to tak i nakonec bude. Šance, že se toho ještě mnoho změní je více než vysoká.
Přidáte pro T-62 i munici s jádrem z wolframu, nebo jen klasickou ocelovou?
BVV_d: “Pro T-62 (pokud bude vůbec přidána do hry) budou ocelové APCR dostatečné, plus samozřejmě HEAT munice.”
Uvidíme ve hře brzy Leopard-1 А1 (ne A1A1), nebo Kanonenjagdpanzer? Momentálně má Německo na páté úrovni jen jeden poválečný tank schopný konkurovat.
BVV_d: “Jedno ze zmiňovaných vozidel bude přidáno velmi brzy. Sledujte Devblogy.”
Bude mít někdy hlaveň tanku vlastní fyziku na obtížnosti RB a SB?
BVV_d: “Nepravděpodobně. Kolizní model by v tomto případě přinesl více komplikací, než by bylo vhodné. Musel by se brát ohled na sílu horizontálního posunu věže, vzít v potaz odolnost hlavně a překážky, se kterou přišla do styku, rychlost kolize a směr, jakým do překážky narazila… I přesto to není ve hře tak těžké namodelovat. Problém by ale hlavně měli hráči samotní – jakýkoliv nešťastný pohyb by mohl způsobit poškození hlavně.”
Kdy budou funkční dálkoměry?
BVV_d: “Na této funkci pracujeme a možná to stihneme už do verze 1.53. Bude fungovat na všech tancích – vlastně po stisku tlačítka ukáže vzdálenost. U tanků které měly tyto systémy dedikované bude ale zobrazená hodnota přesněji odpovídat reálné vzdálenosti.”
Jak dlouho trvá vývoj a implementace jednoho vozidla do hry?
BVV_d: “Je to různé – závisí na samotném grafikovi a složitosti celého modelu. Jeden tank trval dokonce 7 měsíců, na druhou stranu jiný jen 2 měsíce.”
Nechcete zvýšit čas ochrany nesmrtelností po nasazení na bojiště? Jak to plánujete vyřešit?
Whitie_W0lf: “Jen delší doba nesmrtelnosti toho moc nevyřeší. Pracujeme ale s několika nápady, jak tento problém vyřešit.”
Přidáte i nějakou mapu z Běloruska?
Whitie_W0lf: “Plánujeme to.”
Přidáte i mapy “Stalingrad” a “Obrana Moskvy”?
Whitie_W0lf: “Jestli myslíš tankové mapy, tak ano, určitě.”
Přidáte i mapy z Korejského konfliktu, nebo sovětsko-japonské války z roku 1945?
Whitie_W0lf: “Co se týče Korejské války – až poté, co budeme spokojeni s množstvím map z 2. světové války. To se týká i druhého případu, ale mezi Sověty a Japonci v roce 1945 stěží proběhl nějaký velký tankový konflikt.”
Otázka ohledně plně zničitelného prostředí. Budeme se moci probourat skrze budovu, pokud na to hmotnost tanku a síla motoru bude stačit – například Maus.
Whitie_W0lf: “Ne, mohlo by se stát, že by se budova zřítila a pohřbila Maus pod sebou. Tankisté skrze budovy neprojíždějí – jejich tank by se mohl zaseknout”
Zdroj:http://warthunder.com/cz/devblog/current/60