War Thunder: Deformace terénu
Tankisté, dnes vám chceme představit něco speciálního. Už od začátku simulujeme chování podvozků a pásů na základě kvality povrchu, na kterém se ve War Thunderu vozidla pohybují. V tuto chvíli máme univerzální nastavení pro všechny povrchy – je to kompromis mezi standartním povrchem (polní cestou) a asfaltem, což znamená, že pohyb po jakémkoliv terénu je velmi plynulý a jednoduchý. Pásy se neboří do terénu, což znamená, že při ostré zatáčce můžete vozidlo dostal velmi lehce do smyku.
Už nějakou chvíli pracujeme na několika druzích povrchů, na kterých se budou nejen tanky chovat odlišně. Nejen, že to změní chování vozidel, ale navíc tato novinka vytvoří různorodost v taktice pozemních jednotek na určitých typech map, na kterých se bude střídat několik druhů materiálu.
Na asfaltu a klasických cestách budete moct dosáhnout maximální možné rychlosti vašeho vozidla, ale kvůli nízké trakci budete při ostrých zatáčkách driftovat. Při jízdě v terénu bude platit opak – získáte vysokou přilnavost, ale nebudete moct dosáhnout vysoké rychlosti. Stejně tak bude pokus o výjezd prudkého kopce v terénu mnohem obtížnější – právě kvůli kluzkému terénu.
A proto vám chceme představit deformaci terénu v reálném čase:
Nejenže nyní můžeme přidat jakýkoliv typ terénu, ale zároveň můžeme nasimulovat jeho průjezdnost, takže si budete muset pečlivě vybrat, jakou trasu k vašemu cíli zvolíte. Ovlivní to všechny pozemní jednotky – přímým nebo nepřímým způsobem. Pamatujte na to, že nejkratší cesta k cíli nemusí být vždy ta nejrychlejší.