Vývojářské otázky a odpovědi, tentokrát o systému nahlašování prohřešků
i Zdroj: WoT.cz
Článek Vývojářské otázky a odpovědi, tentokrát o systému nahlašování prohřešků

Vývojářské otázky a odpovědi, tentokrát o systému nahlašování prohřešků

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Další díl rozhovorů s vývojáři v rámci vysílání Wargaming rádia se tentokrát věnoval systému nahlašování prohřešků ve hře a hostem vysílání byl člen vývojářského týmu, představený jako “Kyril” (obrázek je pouze ilustrační).

– vývojáři sbírají a schraňují statistiky herních nahlášení prohřešků a je možné, že jejich počet pro hráče se zvýší; dlouhodobým problémem ale je, že lidé často pošlou na jeno porušení pravidel více hlášení
– každý měsíc dojde několik milionů hlášení
– když dojde nahlášení prohřešku, na serveru se uloží s celým bitevním chatem, logem z bitvy samotné, seznamem udělané DMG apod.; všechno je zapsáno, zaměstnanci WG informace prověří a přijmou rozhodnutí
– poslat na jednoho hráče víc reportů nemá smysl, protože report bude prověřen ať už je jeden, nebo jejich více
– dříve bylo možné poslat jen pět reportů za den
– pokud dojdou na jednoho hráče reporty od více hráčů, bude prověřen dříve než ostatní
– počet reportů na hráče ovlivňuje rychlost, jakou jsou prověřeny, je tedy pravda, že ti, kdo mají nejvíce reportů, jsou prověřováni první
– vývojáři by rádi implementovali i “pozitivní report”, je možné, že to přijde, ale ještě nebylo definitivně rozhodnuto
– hlasování o banu/kicknutí nebude implementováno
– nebude implementováno řešení reportů obyčejnými hráči, je to velká zodpovědnost a vedlo by to jen k banování jedněch hráčů jinými
– troll čety nebudou postihovány, protože nejsou zakázány; ovšem pokud někdo vezme do bitvy s desítkou jedničku, zřejmě se to řešit bude
– velkým problémem současnosti jsou boti, WG se je snaží potírat, seč mu síly stačí; pokud je nahlášeno chování jako bot, WG vynaloží více prostředků, než u jiných reportů, aby to prověřil
– základními postihy za porušení pravidel jsou: ban na hodinu, ban na den, na tři dny, na týden, na dva týdny a nakonec permaban
– prověřování použití nedovolených modifikací je nejsložitější, protože soubory běží toliko na hráčově počítači; WG ale disponuje metodami, jak zjistit, co hráč používá, zda jsou to mody legální, nebo ne
– do seznamu nebudou přidány další důvody pro nahlašování, vše důležité už v seznamu je
– vývoj má tabulky “recidivistů”
– plná kompenzace za udělenou DMG členy vlastního týmu nebude implementovaná
– smyšlené reporty nemají za následek postihy
– neodpovídejte na provokace, dostanete postih
– pokud celý klan, tým nebo četa zneužije reportovací systém, bude to zjištěno
– automatický systém banů za týmovou DMG bere v potaz několik faktorů, jako kde se tank nacházel, kam se díval, kolik udělil DMG, atd.
– systém si hlídá něco jako “body temkillů” a je možné, že když někoho v bitvě trefíte (z vlastního týmu), dostanete ban ještě než začne další bitva
– nadávání v bitvě i garáži má stejné postihy

Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2015/02/21/developer-hour-qa/


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama