Vývoj map a individuální mise v pořadu "Čas pro vývojáře"
i Zdroj: WoT.cz
Článek Vývoj map a individuální mise v pořadu "Čas pro vývojáře"

Vývoj map a individuální mise v pořadu "Čas pro vývojáře"

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

– vývoj mapy zabere včetně kompletního vytvoření cca půl roku
– v příštích třech až čtyřech měsících nebudou žádné historické mapy
– mapa Berlín zřejmě ve WoT nebude
– mapa Minsk bude, ale ne brzy, rozhodně ne v první polovině roku 2015; vývoj nicméně pokračuje a mapa je nyní interně testována
– v každé aktualizaci budou opraveny tři až čtyři mapy, na tom se nic nemění
– ze šesti v současné době vyvíjených map bude nakonec vydána jen jediná
– dále se pracuje na dvou mapách, které by se měly dostat do hry
– noční mapy nebudou, o tom už bylo rozhodnuto před časem; “Pokud chcete noční mapy, zavřete při hře oči.”
– kvůli tomu, aby byly mapy přesné, vyjeli vývojáři do Volgogradu a Charkova, aby vše viděli na vlastní oči a mohli si věci i rozměřit; většinou se však používají mapy Google
– ohledně uvedení Zimního módu panovala ve WG naprostá shoda
– mapy Dragon’s Ridge a přístav byly kompletně odstraněny, je ale možné, že se jejich části vrátí ve speciálních módech, jako když se na mapě Přístav jezdily Chaffee závody
– další vydaná mapa nebude městská, ale kombinovaná
– mapa Skrytá vesnice je považována za problematickou, protože je na ní málo místa na bitvu samotnou, bude proto přepracována (úplně přesně si pamatuju, jak hráči po uvedení této mapy v aktualizaci 8.10 upozorňovali, že ji z velké části pokrývá území, kam se nedá vjet a proto je její efektivní velikost strašně malá… a jak to vývojáři odmítali jako neopodstatněné – pozn. carramba66)
– vykreslovací čtverec bude změněn na vykreslovací kruh brzy
– mapa Smolensk prochází testováním, vyjde dříve než mapa Minsk
– vývojáři testují nový systém proti botům, je příliš brzy na to, říci více
– když se podíváte na věžní hodiny na každé mapě, všechny ukazují ten samý čas
– je nakonec přecijen možné, že bude do hry zavedena možnost zablokovat si některé mapy, vývoj na tom už pracuje
– vývojáři prověřují informace, podle kterých se zvýšila frekvence úkazu, kdy hráči v krátkém období dostanou několikrát tutéž mapu
– Malinovka je statisticky v pořádku, obě strany mají zhruba stejné šance na vítězství
– Prochorovka bude brzy přepracována, vývoj už přepracovanou verzi testuje
– Dragon’s Ridge bude zcela odstraněn z herního klienta v příští aktualizaci
– vývojáři stále pracují na zploštění některých částí mapy, jde většinou o odstranění malých nerovností, díky kterým budou mít tanky s menší depresí snazší pozici
– mapy o velikosti 2000×2000 metrů na randomu nebudou, nicméně je možné, že se objeví v jiných herních módech (PvE mapy – pozn. carramba66)
– Komarin (do tieru 8) je z hlediska statistik v pořádku
– v příštích dvou až třech aktualizacích přijde do hry nová mapa
– není v plánu umožnit hráčům splnit již splněnou individuální misi podruhé
– odměnové tanky z individuálních misí nebudou nikdy nerfnuty, ani pokud budou jejich statistiky vysoké
– je možné, že ženské členy posádky bude možné v budoucnu získat i v jiných akcích, nejen individuálních misích
– obrázky ženských členů posádky vychází ze zaměstnankyň společnosti Wargaming
– v individuálních misích si můžete celkem vydělat 41 milionů kreditů (o tom, co vše lze získat v IM jsme psali zde na konci článku – pozn. carramba66)
– ženské posádky budou nadabovány, aby neměly mužské hlasy, zřejmě zatím pouze pro rusky mluvící členky posádek
– není v plánu prodávat tokeny do individuálních misí, jako tomu bylo v misi na WZ-111; stejně tak nebudou odměnové tanky z individuálních misí nikdy uvedeny do eshopu
– novinářské účty nebudou obsahovat odměnové tanky individuálních misí

Zdroje:
http://ftr.wot-news.com/2015/01/24/developer-time-qa/
http://ftr.wot-news.com/2015/01/24/developer-time-qa-part-2/


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama