Storm odpovídal na dotazy
i Zdroj: WoT.cz
Článek Storm odpovídal na dotazy

Storm odpovídal na dotazy

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

– XP bonus za absorbování DMG byl dočasně odstraněn, bude testován a vrátí se
– v 9.4 bude více vozidel s rozděleným motorem a převodovkou
– postihy za sebezničení byly odstraněny a budou přepracovány, protože generovaly spoustu nesmyslných momentů
– bug, kde když brzy opouštíte replay, tak jste postiženi, jako byste opouštěli bitvu, bude opraven
– speciální soubor s HD texturami obsahuje pouze opravdu výjimečně kvalitní textury, které jsou tak detailní, že to až skoro není potřeba; dobře jsou vidět pouze v hangáru při velkém zoomu, proto bylo rozhodnuto dát možnost hráčům je nestahovat
– vývojáři budou sledovat, jak je HD Texture Pack populární
každý bude mít HD modely (pokud jde o 3D modely), jediný rozdíl když máte a nemáte HD Texture Pack je rozlišení textur a jejich kvalita
– HD mapy – existuje testovací mapa, na které se zjišťuje zejména dopad na slabé počítače, zatím se neví, kdy přijdou, ale WG na nich pracuje
– vývojáři pro testování HD map zatím používají mapu Opatství
– HD modely budou v budoucnu přicházet rychleji, proces výroby teď byl složitý, ale bude to lepší
– přijdou nové grafické efekty (ničení objektů, atd)
– dynamické ničení pancíře (např. prohnutí pancéřového plánu při zásahu velkou ráží – pozn. carramba66) velmi zatěžuje hráčův hardware, bylo testováno
– odlétávání věcí od tanků (krabice, palivové nádrže, atd.) bude
– noční bitvy byly testovány, vypadaly hezky, ale špatně se hrály; vývojáři obecně nechtějí zavádět prvky omezeného dohledu ve hře
– testují se možnosti zavedení počasí; bude, ale neví se kdy, největším problémem je výkon (zátěž hráčova HW)
– na zvucích se už udělalo hodně práce, hodně jich bylo natočeno a feedback je pozitivní; vydány budou najednou, vše je natáčeno reálně, i exploze a výstřely
– Havok jede jen na hráčově počítači a nemá nic spoelčného se serverovými výpočty, dělá tedy jen vizuální změny, nemá vliv na tanky samotné nebo na mechaniku střelby; teď se pracuje na obsahu pro Havok (např. rozbíjení zdí), bude testováno
– první mapa s Havokem bude Stalingrad, půjde tam zničit hodně domů (na to se těším, ve Stalingradu jsem byl, jsem zvědavý na rozdíly – pozn. carramba66)
– Havok půjde vypnout, pokud ho hráč vypne, vše bude vypadat, jako to vypadá teď
– vývojáři testují budovu, která sestává z jednotlivých cihel a jak to vypadá, když je v Havoku zničena; takto řešeno je to ale příliš detailní, cihly budou modelovány ve větších blocích
– některé objekty zůstanou nezničitelné (např. kameny)
– když v Havoku zničíte nějakou budovu, její části po čase zmizí, asi jako otisky pásů na zemi (aby na mapě nebylo moc objektů)
– WG pracuje na podpoře více jader, odhad přírůstku výkonu je 10-30% v závislosti na konfiguraci počítače
– systém udělování pruhů na kanóny je hotový, může se ještě drobně dodělávat
– přepracování skillů/perků – budou předělány staré a přijdou nové, zejména proto, aby současné, které se nepoužívají, byly pro hráče trochu zajímavější
– skill Šestý smysl – je v plánu předat ho z velitele radistovi, kde bude funkční, pokud má radista 100% (a teď nevíme, jestli základní zkušenosti, nebo prvního skillu)
– přetrénování členů posádky na jiné funkce (střelec na velitele, atd.) bude a bude brzo; kdokoli půjde přetrénovat na kohokoli
– 9.4 nepřinese žádný velký obsah, budou se v něm zejména opravovat chyby a připravovat se na 9.5, které bude velké
– Storm si myslí, že aktualizace 9.0 přinesla spoustu negativ a bugů
– Sturmtiger, Brummbär – byly plánovány jako normální součást stromů, ale kvůli balancu byly zrušeny, vývojáři nechtějí další mašiny na oneshoty, jako je FV215b (183); každopádně se tyto stroje mohou vrátit jako PvE prvky (automaticky ovládané boty), nikoli však jako standardní vozidla a pokud, tak spíš Sturmtiger; u Brummbära je možné, že se jednou do hry dostane
– vícevěžový mechanizmus by byl k použití jen na pár tancích, proto ještě není, ale bude
– vícekanónový mechanizmus – je možné, že bude např. s ST-II (bude-li) nebo na Mausovi
– FV4202 bude v jednom z budoucích patchů změněno na premium tank a ještě se neví, jestli jen tak (jako kdysi T34), nebo za nějakou misi, nebo ještě jiným způsobem; vymění jej Centurion s věží Action X (Centurion s věží 200mm+, 150mm na sklopených plochách, kanón 105mm L7)
– FV215b (těžký tank) bude ze hry odstraněno, nahradí ho Chieftain Mk.2 (je to lepší Conqueror, velmi dobrý kanón, slabší pancíř)
– Chieftain Mk.2 přijde zřejmě ve stejném patchi, jako změna FV4202
– vývojáři nechtějí další ahistorická vozidla
– další těžké francouzské tanky zatím byly zrušeny, nejsou k nim podklady
– další střední francouzské tanky přijdou, ale není jich dost pro celou linii, zejména chybí tiery 6-8; na nízkých tierech budou stroje, které skutečně bojovaly ve válce (Somua, atd.) a pak prototyp AMX-30 a samotné AMX-30 na T9 a T10 (budou za AMX-13-90)
– brzy budou další britská TD; půl větve budou střední tanky (Stuart, Grant, Firefly) a zbytek TD (Archer, Achilles, Challenger, Charioteer, Conway); byla varianta vytvořit FV4005 Stage 2 na tieru 10, ale byla zrušena, protože tento stroj nese stejný kanón jako již existující T10 TD
– nejbližšími tier 8 premiáky jsou Panther 88mm a M56 Scorpion; oba přijdou brzy a po nich další vozidla zemí a typů tanků, které ještě nejsou
– nová fyzika pohybu tanků bude realistická, “ruční brzda” umožní tanky otáčet; nyní se s touto funkcionalitou finišuje a je zahájeno testování; je možné, že na to bude zvláštní otevřený test, ale neví se kdy
– tanky půjde překlopit na střechu
– tanky budou oproti nynějšku ztrácet mnohem méně rychlosti při překonávání malých překážek
– na tvrdých površích půjde s tanky lépe driftovat
– “příliš mnoho koridorů na mapách” – podle Storma tahle reakce provází každou změnu map; některé jsou, pravda, koridorové, např. nový El Halluf, nicméně není to záměrem, všechny mapy takové nebudou
– podle Storma nová Murovanka není koridorová mapa
– vývojáři zváží možnost nedělat na mapách tolik koridorů a je možné, že některé koridorové mapy budou přepracovány
– bude nové filtrovátko tanků (takové to co máte vedle seznamu tanků vlevo – pozn. carramba66)
– zobrazování názvů tanků na minimapě podle Storma neúměrně zatěžuje hardware, pracují na verzi, která ho tolik zatěžovat nebude
– premium munice za kredity nebude odstraněna, změněna nebo omezena na počtu
– pokud vývojáři zajistí nové informace o tancích ve hře, například pokud jde o pancíř, změní je; děje se to i během procesu přepracování modelů na HD; je možné, že prémiových tanků se toto nedotkne
– nové typy munice nebudou zavedeny (např. protibetonové střely)
– premium tanky 9. a 10. tieru nebudou, maximálně tanky za odměnu (jako byla M60), ale ty nebudou prodávané
– roaming je hotový, ale kvůli technickým problémům zatím nebude implementován


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama