Storm: Dělostřelectvo čeká velká změna mechaniky
Storm po krátkém čase opět odpovídal mimo standardní odpovědi vývojářů na otázky hráčů, samozřejmě na ruském serveru. Dotkl se nových premiáků, map i problémů s novou verzí engine BigWorld.
– Otázka: “Proč do HD nejdříve předěláváte tanky a ne mapy?” Odpověď: “Protože tohle je hra na tanky.”
– Storm si myslí, že by se měla obnovit možnost hráčům stáhnout si ultra HD textury, jako mód (tleskám – pozn. carramba66)
– dělostřelectvo projde ještě během letoška velkým rebalancem; a když se říká “rebalancem”, myslí se skutečně rebalanc, nikoli primárně nerf; je možné, že se změní některé základní mechaniky hry s artileriemi, podle insidera se WG inspiruje v Armored Warfare (kde vás hra např. informuje, že vás zaměřilo dělostřelectvo – pozn. carramba66)
– Storm tvrdí, že řešením rozšíření některých typů tanků není v základu tvrdé omezení jejich počtu v bitvě, tzv. “hardcap”, ale jejich plošný nerf
– pro Storma jsou nejdůležitějšími součástmi aktualizace 9.7 nové schopnosti engine BigWorld, které umožní implementovat nové funkce; na druhou stranu Storm přiznává, že pro hráče toho tentokrát není moc, nová mapa a Francouzské tanky
– Storm konstatuje, že až jednou bude patch s verzí 1.0 (doposud je to 0.9.6, 0.9.7, atd.), tak to nebude znamenat, že hra “oficiálně vyšla”, hra je vydaná už pět let
– mapa Severozápad bude ze hry zcela odstraněna a letos už se nevrátí
– vývoj se rozmýšlí, které mapy odstranit jako další, dlouhodobými kandidáty jsou Perlová řeka a Posvátné údolí
– někteří hráči pozorují méně záškubů ve hře po nasazení 9.7, podle Storma je to novou verzí engine
– Storm ví o bugu, kdy artilerie a lehké tanky příliš dlouho čekají ve frontě na zařazení do bitvy, teď se řeší, co s tím, ještě nebylo přijato rozhodnutí
– prohození FV4202 za nový tank nebude hned tak
– je v plánu buffnout AMX 13/75
Zdroj:http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/04/storms-q_23.html