Článek Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2

Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2

ThelvynCZ

ThelvynCZ

Aktualizace 2.1.1 přináší STK-2, japonský těžký tank XI. úrovně s mechanikou Aktivní systém chlazení děla a hydropneumatickým odpružením.

Reklama

S vydáním aktualizace 2.1.1 bude do hry přidán STK-2, japonský těžký tank XI. úrovně, dostupný k výzkumu v technologickém stromě po Typu 71. Vozidlo přináší unikátní mechaniku Aktivní systém chlazení děla a využívá hydropneumatické odpružení.


Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2
i Zdroj: wargaming.net

Dostupnost v technologickém stromě

Tank STK-2 je součástí japonského technologického stromu a lze jej vyzkoumat po vozidle Typ 71. Jedná se o standardní výzkumný tank XI. úrovně, určený pro hráče, kteří preferují kombinaci palebné síly, ochrany a moderních mechanik.


Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2
i Zdroj: wargaming.net

Mechanika XI. úrovně: Aktivní systém chlazení děla

Unikátní mechanika Aktivní systém chlazení děla je navržena tak, aby udržovala vysokou přesnost střelby i při intenzivním boji.

Po výstřelu se dělo zahřívá

Během přebíjení dochází k jeho ochlazování

Ochlazené dělo dosahuje vyšší účinnosti a přesnosti

Čím vyšší je teplota děla, tím výrazněji se mění vybrané parametry střelby. Hráči tak musí pečlivě řídit tempo palby, aby maximalizovali výkon tanku v klíčových okamžicích.


Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2
i Zdroj: wargaming.net

Hydropneumatické odpružení

STK-2 je vybaven hydropneumatickým odpružením, které umožňuje lepší práci s terénem, efektivnější sklápění děla a zvýšenou flexibilitu při zaujímání palebných pozic.


Fotky obrazovky ze hry a historické reference nového stroje STK-2
i Zdroj: wargaming.net

Historický odkaz

Během fáze návrhu tanku Typ 71 získalo Japonsko z amerických zpravodajských zdrojů omezené informace o nových sovětských tancích T-64. Na základě těchto poznatků bylo rozhodnuto souběžně pracovat na vývoji výkonnějšího vozidla, které obdrželo provizorní označení STK-2.

Korba i věž byly výrazně přepracovány, zejména v oblasti čelního pancéřování, které bylo značně zesíleno a přineslo vyšší úroveň ochrany. Instalace výkonnějšího motoru zároveň zlepšila mobilitu a průchodnost terénem. Projekt však nebyl uveden do sériové výroby kvůli extrémně vysokým nákladům.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama