Rozhovor s viceprezidentem WG A. Jarancevem
i Zdroj: WoT.cz
Článek Rozhovor s viceprezidentem WG A. Jarancevem

Rozhovor s viceprezidentem WG A. Jarancevem

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

– hlavní část hráčů WoT má mezi 25 a 30 lety
– Wargaming začal spolupracovat s tvůrci modifikací, protože “každá společnost dospěje do stádia, kdy už nemůže najít odpovědi na všechny problémy uvnitř sebe sama kvůli firemním stereotypům, stále se opakujícím vzorcům chování a dědictví minulosti”
– vytvoření nové funkce ve World of Tanks zahrnuje i široce byrokratický mechanismus hlídání chyb, který vyloučí, že hra kvůli nové funkcionalitě bude přicházet o hráče ve specifickém regionu
– cílem Wargamingu je umožnit tvůrcům modifikací přístup do vnitřních struktur hry přes API, čímž budou připraveni vždy na nové patche a ustanou problémy s neustálou nutností stahovat po nové aktualizaci nové a nové verze jejich modů
– World of Tanks je nejsilnější značkou společnosti Wargaming, která se ale snaží pracovat na tom, aby nezůstala jen firmou jedné jry
– pokud jde o neúspěch World of Warplanes, podle Jaranceva byl největší problém v tom, že Wargaming špatně odhadl velikost trhu; věří nicméně, že v případě World of Warships bude situace lepší
– do rozhovoru vstoupil Andrej Pankov (Evilly) a k World of Warplanes prohlásil: “Pokud jde o World of Warplanes, řekněme, že teď je už musíme hlavně vylepšovat” (ve smyslu, že už se na nich zřejmě nebude ztrácet příliš času vývoje – pozn. carramba66)
– Wargaming pracuje kromě známých, ještě na dalších projektech, kterými se snaží zaplnit díru na trhu
– je možné, že WoT VR přijde v roce 2015 (zřejmě je na mysli oficiální podpora přileb pro virtuální realitu – pozn. carramba66)
– očekává se, že v roce 2015 v Číně nastane boom mikrokonzolí na systému Android a televizí s integrovaným herním rozhraním na podobném principu; pokud se vyřeší vše ohledně licencí, WoT může expandovat i na tyto platformy
– ceny ve WoT jsou podle Jaranceva na celém světě zhruba stejné, přičemž jedním z cílů firmy je spolupracovat se třetími stranami na tom, aby měla každá komunita svoje specifické nástroje přístupu ke hře (například weby)

Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2014/12/31/interview-with-wg-vice-president-a-yarantsev/


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama