Rozhovor s A. Ivanovem
Aleksandr Ivanov, výkonný producent World of Tanks (ano, já v tom také ztrácím přehled, tohle už je asi šestý producent) odpověděl na několik dotazů, přinášíme vám výtah toho důležitého.
– mechanismus čet bude v roce 2015 přepracován, bude možné pozvat hráče do čety přímo v bitvě
– mapa Dračí zub (nebo jak se to jmenovalo – pozn. carramba66), se už do hry nevrátí; několik dalších map bude odebráno také; zároveň přibydou další, které je nahradí
– pokud jde o nerf dohledů, o kterém se spekulovalo, jde zatím pouze o experimentování a je příliš brzy na to, říkat detaily; více bude známo na jaře
– dynamické charakteristiky tanků v garáži (podle toho, co máte za vybavení a moduly – pozn. carramba66), zřejmě nebudou implementovány kvůli “několika problémům, které to přináší”
Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2015/01/02/aleksandr-ivanov-qa/