Rozhovor: Nový mód obrany dvou základen
Jeden korejský web, jehož jméno neumím vyslovit, natožpak napsat, udělal rozhovor se dvěma vývojáři WG, návrhářem uživatelského prostředí a člověkem, který se stará o klanové věci, CW a Stronghold.
Nové lehké tanky zdvihly vlnu zájmu, hraje je hodně hráčů. I ve WG League je méně dříve hodně využívaných AMX 13 90. Jak WG zpětně hodnotí aktualizaci 9.3?
Jsme rádi, že na 9.3 jsou obecně pozitivní reakce. A to nejen díky lehkým tankům, ale i novým funkcím pro Stronghold a nový systém postihů. Snažíme se o to, aby byly stejně pozitivní reakce i na 9.4.
Říkalo se, že 9.4 a další aktualizace přinesou individuální mise a přepracované týmové bitvy. Můžete nám o tom říci něco víc?
V 9.4 budou nové módy pro Stronghold, například obléhání. Stejně tak individuální mise, skrze které možná bude možné do posádek dostat i ženy. V 9.4 ještě stále plánujeme implementovat i mapu Stalingrad, která, stejně jako Charkov, byla vytvořena na základě historických snímků.
V poslední době bylo několik aktualizací, které se zaměřovaly na drobný rozvoj hry. Budou i nějaké, které změní samotné jádro hraní, nějaký zcela nový obsah nebo něco dalšího velkého?
Pro nejbližší patche máme připravenu spoustu obsahu, ale budeme jej pouštět postupně. Jako první se chceme zaměřit na Historické bitvy, které budou přepracovány. Díky nim pracujeme i na módu “Hráč proti prostředí”, tedy jakési formě singleplayeru, kde hráč hraje proti botům, řízeným hrou. Také plánujeme přepracovat e-sport.
Můžete říci něco více o změnách v týmových bitvách a e-sportu?
V 9.4 bude nový mód týmových bitev, kde bránící tým bude bránit ne jednu, ale dvě základny. Věříme, že to pomůže odstranit některé nevyváženosti, plynoucí z dřívější obrany pouze jedné základny. Také jsme upravili model, nyní to bude 7/54. Díky tomu hráči budou moci hráči hráč jinak, než tomu bylo dříve.
Budou nějaké další módy, jako byl “Karl mód” nebo “Fotbalový mód”?
Udělali jsme s těmito akcemi dobrou zkušenost, ještě ale sbíráme feedbacky a rozmýšlíme se, jak dál.
Necítíte, jako vvojáři, že když jsou tyto módy časově omezené, tak je to pro vás trochu mrhání časem?
Nejdůležitější ve World of Tanks je historická věrnost a bitvy samotné. Od těchto dvou věcí se nechceme příliš vzdalovat a to ani ve speciálních módech. Podle statistik vždy získají rychle popularitu na začátku, potom to ale prudce klesá. Místo nových a nových módů proto přemýšlíme, jak s tímto typem obsahu dál, určitě se mu budeme věnovat.
Rádi bychom věděli něco víc o HD modelech a novém engine, který byl ohlášen na začátku roku 2014.
To, co děláme, není zcela nový engine, přidáváme spíše nové efekty. Spoustu času jsme investovali do úprav všech tanků do HD a plánujeme v tom pokračovat i v roce 2015.
Jak se vypořádáváte se zpětnou vazbou na klanové války a jak ji přetavujete do vývoje?
Komunitní manažeři sbírají a organizují feedbacky od komunity na fórech a posílají nám je. Všechny zásadní informace ověřují testeři a my je pak upravujeme. Například díky komunitním feedbackům jsme upravili Stronghold pro tiery 6, 8 a 10, původně jsme je chtěli jen pro desítky.
Říkali jste, že připravujete pro klanové války Mapu světa 2.0. Jaká bude největší změna?
Mapa světa pro klanové války je rozdělena do několika menších kroků. Zvýšení rozlišení se na stejném území zvýší počet provincií. Spoustu práce nám také dalo vylepšení uživatelského rozhraní a nová pravidla. Klanové války samy o sobě jsou velmi oddělené od ostatního obsahu jedinou možností, jak si je zahrát, je účastnit se boje o území. To jsme chtěli změnit, proto jsme zavedli Stronghold, který, jak věříme, si také získá na oblibě.
V aktualizaci 9.3 přibyl systém žoldnéřů, bude rozšířen i na klanové války?
Bohužel není technicky možné tento systém implementovat i pro klanové války, právě teď navíc potřebujeme spíše čas na to, aby si tato funkce “sedla” v rámci módu Stronghold. Uvidíme, jestli bude po této změně poptávka, třeba se v klanových válkách někdy objeví.
Můžete nám říci něco víc o nadcházející CW kampani?
Nová CW kampaň bude na korejský server implementována brzy, v listopadovém newsletteru se dozvíte víc.
Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2014/10/17/korean-interview-with-developers/