Producent WoT odpovídá k pohybové fyzice
Alexander Ivanov, jeden z producentů WoT, odpovídal na otázky ruských hráčů, týkajících se budoucnosti World of Tanks.
– vývoj uvažuje nad přepracováním skillů a perků u řidiče, stejně jako u ostatních členů posádky, aby více odpovídaly nové pohybové fyzice; zatím ale o těchto změnách nebylo rozhodnuto, protože ani fyzika se nebude hned tak vydávat
– pokud bude nová fyzika vydaná, budou revidovány všechny systémy na ni napojené
– vývojáři zatím neřešili, když někteří hráči opakovaně tisknou funkční klávesy (F1-F12) a spamují tím chat, nicméně budou se tomu věnovat
– vývoj plánuje pravidelně vydávat “zábavné módy” (jako byly 8-bit bitvy, fotbal, závody Chaffee apod. – pozn. carramba66)
– vývoj pracuje na nové funkcionalitě, která přinese něco, “co ve hře ještě nikdy nebylo”
– v blízké budoucnosti bude možné si tanky více upravovat, budou nové skinny, nové nápisy, emblémy…
– je možné, že systém kamufláží u stíhačů tanků, nebo jejich hodnoty, se ve vzdálenější budoucnosti ještě změní
– nejbližším cílem WG je zvýšit roli pancíře ve hře
– až bude Super Pershing vydán v HD, jeho pancíř bude shodný s tím, který má nyní
Zdroj:http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/03/aleksandr-ivanov-answers-wot-questions.html