Přechází WoT Blitz na Unreal Engine?
Přemýšleli jste někdy, jak by Blitz vypadal na UE5? Pokud ano, tato informace vás může uspokojit.
Nedávno se objevily dvě docela zajímavé pracovní nabídky.
Prvním z nich je Unreal Developer, programátor, který bude pracovat na nástrojích pro UE 4 nebo 5. Z něj se dozvídáme, že oddělení zodpovědné za herní engine aktuálně pracuje na nástrojích pro WoT Blitz, které budou založeny na Unreal Engine. V současné době běží WoT Blitz na zastaralém enginu, Dava Engine (dříve open source engine). Implementace PBR na již opotřebovaný engine však ukázala, že hra může vypadat pěkně. Bohužel tím utrpěla optimalizace.
Druhou nabídkou je Frame Animator. Z ní se dozvídáme, že tento člověk má vytvářet animace pro zvířata a postavy. Znamená to, že po implementaci EU se některé postavičky a zvířata objeví i jinde než v garáži (v současnosti jsou tam pouze jako dekorace a jejich animace a kvalita nejsou nejlepší)?
Dodatečné informace
Díky těmto pracovním nabídkám jsme se dozvěděli, že na WoT Blitz a WoWs Blitz pracuje 300 lidí a hlavním studiem MS-1 (studio Wargaming odpovědné za mobilní hry) je Vilnius, Varšava a Berlín.
Co si o tom myslíš? Jaké jsou vaše teorie?