otazky-a-odpovedi-z-wg-streamu-cast-treti
Novinka Otázky a odpovědi z WG streamu (část třetí)

Otázky a odpovědi z WG streamu (část třetí)

Beroun

Beroun

28. 3. 2017 10:00
Reklama

Zde je zbytek zajímavých informací, které jsme se dozvěděli od WG při jejich nedávném streamu.

  • Ohledně buffů AP munice – je to něco, o čem vývojáři velmi dlouho přemýšlí a uskutečnilo se to u Němců, protože byly stroje považované za odpad – Maus atd. Někteří pouze chtěli uskutečnit rychlé zlepšení pro stroje, které to potřebují, třeba IS-7 a T-44, což je odvážný čin, který ale měl přijít už dávno. Bohužel v 9.18 to ještě nebude. Prozatím se pracuje v jiných větvích, ale momentálně je nemožné stanovit, které konkrétní tanky to jsou.
  • Původně WG chtělo pro ST-I udělat novou mechaniku, jak už Slava Makarov oznámil. Není to ale to, o čem každý na internetu mluví. Je více zajímavých a stylových mechanik. Dvě hlavně – žádný komentář. (Beroun: jak strašně překvapivé ?)
  • Hráči, co hrají na starých strojích budou moci pokračovat v hraní i po implementování nové grafiky. Samozřejmě nezískají kvalitu, která je ukazována na screenshotech, ale kromě toho bude pohled na nové mapy ještě hezčí, až to vyjde. Na slabších strojích vše zůstane po startu na 30 FPS.
  • Cíl vývojářů vždy byl nechat věci ve vysokém a hratelném framerate pro pomalejší počítače.
  • Na nový renderovací mechanizmus jsou vkládaná velmi vysoká očekávání.
  • Od 9.0 byly poklesy FPS téměř nezanedbatelné.
  • Žádná nová funkce nebo novinka není implementována, pokud má významný dopad na plynulost hry.
  • WG nabírá externí týmy, aby pomohly s testováním. Hlavní pro ně je, aby slabší stroje neměly nízké FPS po příchodu nové grafiky.
  • Stále ještě jsou ve hře problematické tanky. Některé byly snadno zlepšeny, ale zůstaly, ty které nemohou být opraveny pouhou úpravou některých statů. Musí být recyklovány, hlavním příkladem je KV-5.
  • Toto taky platí pro T-54 model 1 a IS-6, ale liší se v detailech. Vývojáři si myslí, že omezený MM je sám o sobě velmi pohodlnou výhodou a skvělým zlepšením. Prémiový MM je však velkou překážkou při balancování.
  • Chat s nepřátelským týmem byl toxický, pouze se používal pro urážení nepřátel a propagování vlastního klanu. Nejsou žádné plány pro jeho návrat, ani se nezvažuje dát uživatelům možnost si vybrat, jestli chtějí mít zapnutý pouze týmový chat nebo i s nepřáteli, přestože to hodně hráčů navrhlo.
  • Pracuje se na „pochvalách“. Tato funkce nemá nic společného s chatem. Je to dobrý způsob, jak omezit stěžování, ale není to nejvyšší priorita.
  • Jedno z nejpopulárnějších herních rozlišení ve hře je 1368×768’13.
  • Nejpozději za dva roky se údajně má ve hře objevit „obchod“ s mody. Pracuje se na tom, je to součást procesu jak zakázat ilegální mody.
  • Úprava posádek, toto je něco velkého. Plánuje se revize současných schopností a specializací posádky, ale je to velmi náročná operace co se týká zdrojů, hlavně ohledem na konvertování zkušeností, atp. Je spousta nápadů jako třeba národní specializace/specializace pro konkrétní tanky, atd.
  • Souhrn statů za tuto relaci (Beroun: Jako XVM, kdy to píše na konci dne tvoje % výher, průměrnou WN8…) a upozornění v chatu „Artilerie je zaměřená na mě“ jsou dobré nápady. Je možné, že se na tom začne pracovat, až bude dostatek nástrojů, jak to uskutečnit.
  • Ve hře je tréninkový nástroj, který potřebuje být vyřazený a kompletně přepracovaný. Pracuje se na tom a zatím nejsou žádné problémy. Plán je povést nové hráče za ručičku, hlavně na začátku. Druhý bod je trénink tankistů, a jak usnadnit jejich učení a zlepšování se. Přemýšlí se o tom, že bude přístup na videa přímo v herním klientu nebo ve fóru.
  • Zkušenosti za „tankování“ (Beroun: odražené poškození). Je zde velmi velký potenciál, a to je důvod proč se vývojářům do toho vůbec nechce. (Beroun: Nechápu co tím myslí, ale napadá mě jedině to, že ten potenciál je aby se to zneužilo).
  • Je několik nápadů jak vynaložit s teamkillery. Bude se to zkoušet v Sandboxu.
  • Až bude spuštěn nový matchmaker, WG se blíže podívá na nízké tiery a pokusí se vyřešit jejich problémy.
  • Je obecně v plánu zlepšit statistiky postupně od tieru 1 až 7.
  • Skrýt svoje statistiky nebude možné v blízké budoucnosti, ale časem to přijde. Ví se, že to je velký problém.
  • Bude druhá sezóna Osobních misí.
  • Velmi významný cíl byl dokázat přinést novou a vylepšenou grafiku aniž by se snížila plynulost.
  • Snažilo se uchovat současnou geometrii při pře-modelování map do HD.

Beroun: Nechápu, proč rozdělili KV-5 od IS-6 a T-54 prototyp. Spíš ten střední tank měl být mimo, protože nemá omezený MM. Znamená to, že ho v blízké době dostane? Uvidíme, jak dlouho bude trvat balancování tanků. Snad to nepotrvá stejně dlouho jako jejich předělání do HD. Co vás z těchto informaci zaujalo nejvíc?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama