Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)

Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)

ThelvynCZ

ThelvynCZ

28. 3. 2017 08:00
Reklama

Wargaming na vývojářském streamu opět vyzradil několik zákulisních novinek. Streamu se účastnil například Anton Pankov a Murazor. Zde vám přinášíme první část informací, které se povedlo zachytit.

Artilerie na Sandboxu
  • Přepracování artilerií se pomalu chýlí ke zdárnému cíli. Zavedly se nové mechaniky, vyladily změny, vybalancovaly problémy, provedly se testy a nyní to vypadá, že se Wargaming dostal přesně tam, kam chtěl.
  • Přidání stunů mělo vyvážit změny na arileriích, jako bylo snížení poškození a penetrace. Zrušení instakillů na artinách mělo zpříjemnit hraní hráčům stojícím proti nim, zároveň bylo nutné udržet koncepci toho, aby se na mapách co nejméně kempilo a zachovala se tím dynamika hry. Proto se artyny posunuly do pozice jednotek kontrolující určitou oblast, což je typické pro MMORPG.
  • Když hovoříme o věcech, jako je průměrná poškození nebo winrate, nebavíme se o toxicitě. Jde hlavně o situace, kdy jste vyřazeni ze hry na jednu ránu, nebo velice těžce poškozeni tak, že už bitvu nejste schopni ovlivnit. To je ta situace, o které se bavíme a kterou chceme vyřešit.

Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)
i Zdroj: WoT.cz

  • Skutečnost, že událost je nepravděpodobná (jako one-shot), neznamená, že se to nestane. Může se to stát v budoucnosti. Tam je velmi důležitý psychologický efekt. Když se tyhle situace nezmění, bude mít na toxicitu vždy vliv.
  • Když se mluví o stunování všech, nezapomeňte na nové spotřební materiály s cooldowny, které okamžitě zruší vliv omráčení.
  • Nechceme usilovat o to, aby byli hráči nuceni kupovat nové spotřební materiály a utráceli spoustu peněz navíc.

Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)
i Zdroj: WoT.cz

  • Pro artilerie máme před sebou ještě stále pár věcí, které můžeme, nebo chceme realizovat během nejbližší doby. Je to vše ale věc ladění a přizpůsobování. Značení cíle a věci z battle asistenta jsou již ve hře, nicméně máme ještě několik dalších bodů.
  • Vývojáři mají nápad zavést na artilerie lokalizace v závislosti na střelbě velkými kalibry. Ty by byly zobrazovány pomocí různých kruhů na mapě, nicméně nakonec to zavrhli. Proč? Counterování artilerií bylo zajímavé, avšak to způsobovalo velkou a zásadní zbraň proti SPG, které byly občas nehratelné.
  • Ukázalo se, že dělostřelectva, aby vycounterovala jeden druhého, touto aktivitou zabrala polovinu bitvy, takže jste v bitvě měli například tři nepoužitelné tanky.
  • Nyní by artilerie měly přemýšlet nad tím, jak podporovat tým, ne jen farmit damage. Budou mít zkušenosti ze stunu, které budou podobné jako vyřazování pásů nebo spot damage.
  • Osobní mise pro artylerie budou samozřejmě taky předělány v závislosti na nových mechanikách.
  • Tvůrci se snaží, aby zkušenosti pro artilerie a lehké tanky byly řádně vyváženy, ale jsou to zatím čísla a testy, které je potřeba vyladit.
  • Poté, co stuny přijdou do hry, bude třeba vše pořádně vyladit. Změny se budou řídit hlavně podle zpětné vazby od hráčů, která bude velice důležitá.
  • Wargaming si tanky nevymýšlí a každý to ví.
  • One shot od artyn je daleko častější jev než výbuch munice.
  • Stále se přemýšlí nad četami tří samohybných děl.
  • Vyvažování artylerií bude i nadále pokračovat na testovacích serverech.
Rozšíření linií lehkých tanků
  • Wargaming je opatrný při sledování informací ze Sandboxu, jelikož se některé zbraně vrátily na lehké tanky (M41 autoloader a T49 derp gun).
  • Co se týče prémiových tanků, po překalibrování nebudou současné vlastnosti prémiových tanků nebudou upravovány. Po vydání aktualizace 9.18 uvidíme, jak se tyto tanky budou chovat v rukou jejich majitelů. Až potom přistoupíme k úpravám, jako by mohlo být posílení nebo oslabení těchto strojů.
  • Psychologie lehkých tanků se změní, lidé si budou muset zvyknout na to, že z nich budou plnohodnotné tanky se specifickou rolí na bojišti.
  • Osobní mise pro lehké tanky zůstanou, jak jsou. Sice díky předělání lehkých tanků budou jednodušší, nicméně je nebudou neměnit.

Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)
i Zdroj: WoT.cz

  • Vývojáři zkoušeli rebalancovat všechny třídy v prvním Sandboxu, nicméně lehké tanky mají prioritu číslo jedna, test nebyl jednoznačný a reakce byly velmi negativní. Hráčům se nelíbil jejich velký vliv na začátku bitvy.
  • Nyní se koukají zpět na to, co udělali, jestli to bylo dobré či nikoli, a budou dál pokračovat v Sandboxu.
  • Potom, co proběhne změna lehkých tanků, mají připraveny nějaké další nápady na nové prémiové lehké tanky. Budou opět na tieru 8, jsou zde dva velice dobré stroje pro americký strom. S Němci mají problémy, momentálně bez nápadu. Se sověty to bude velice těžké, s čínskými tanky ještě těžší. Wargaming se snaží procházet archivy.
  • Tier 9 prémiové tanky nejsou v plánu.
  • T-50-2 jako prémiový tank? Ne!

Otázky a odpovědi z WG streamu (část první)
i Zdroj: WoT.cz

Nový matchmaking
  • Rebalancování matchmakingu je na pořadu dne. Stále se o tom živě diskutuje, některé předložené návrhy byly přijaty, jiné odmítnuty. Nad dalšími se stále přemýšlí. Dlouho se diskutovalo o omezení čet. Obecně platí, že to všechno začalo s myšlenkou pyramidy úrovní 3-5-7.
  • Přibudou jednotierové bitvy, jakmile se fronta čekatelů na bitvu dostatečně naplní.
  • Nižší číslo online hráčů způsobuje horší kvalitu bitev. Proto tvůrci chtějí, abyste hráli více a zvali i své přátele, a tím přispívali ke zkvalitnění matchmakingu.
  • Jedna věc, která by možná stála za zvážení, je zavedení superrychlých her, za jakýchkoliv podmínek. Tohle je jen myšlenka, která bude možná realizována.
  • Zní to možná divně, ale Wargaming doufá, že půjde zakazovat mapy z rotací. Nejsou si jisti, jestli tím myslí, že budete moci některé mapy vypnout a tím pádem je nebudete dostávat, nebo jestli jde o to, že pokud odehrajete hru na Paříži, tak se vám Paříž vyškrtne z rotace. Opravdu nevím.
  • Máme i takovou myšlenku, že bychom povolili prémiovým účtům vyškrtávat 1 až 3 mapy z rotací, zároveň bychom potřebovali, aby to nijak nezatížilo matchmaking. Bohužel, nemůžeme slíbit že se to nestane.
  • Prozatím v matchmakingu nebylo nic změněno, aby nebyla ovlivněna rychlost čekání ve frontě na bitvu.
  • Matchmaking odvíjející se od skillu v random bitvách určitě nebude.

Druhá část otázek a odpovědí

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama