Odpovědi vývojářů projektu CW během Alpha testu
i Zdroj: https://wotexpress.info/novosti-project-cw-cold-war/otvety-razrabotchikov-project-cw-vo-vremya-vtorogo/
Článek Odpovědi vývojářů projektu CW během Alpha testu

Odpovědi vývojářů projektu CW během Alpha testu

ThelvynCZ

ThelvynCZ

Druhá alfa v plném proudu a nás zajímá co na to vývojáři

Reklama

Komunita pokračuje v debatách a porovnávání 1. a 2. Alfy projektu CW. Hráči masivně poukazují na to, že před rokem byla hra mnohem lepší. Ani Murazor v těchto sporech nepomohl.
Tento víkend vývojář MikeRTV aka Mike Ritvinsky (Art Supervisor) přišel se svou vizí a také odpověděl na některé otázky hráčů.

1. Ochranná pole a kopule ve hře

Chápeme, že ne každý je fanouškem magie a sci-fi prvků, a sami se snažíme držet realističtějšího pojetí. Zatím se nám ale nepodařilo najít vizuální řešení, které by udělalo tuto schopnost dostatečně zajímavou, užitečnou a zároveň srozumitelnou, aniž bychom porušili fyzikální zákony. Máme několik nápadů, jak to lépe zpracovat, ale zatím nebyl čas je realizovat.
Momentálně je nejvýraznějším „magickým“ prvkem štít a kopule, které jsou vizualizací aktivního obranného systému. Slouží k tomu, aby bylo zřejmé, proč střely explodují ve vzduchu. Patří sem také blesková ochrana Blitz Lightning, posílení titánských štítů a HP bonusy při léčení.

2. Máte nějaké plány pro Francii?

Ano, ale nebudu prozrazovat spoilery. I když asi nebude těžké uhodnout.

3. Bude ve hře chat?

Obecný chat pravděpodobně ne, možná ale přidáme týmový chat.

4. Plánujete režim podobný WoT (10v10 nebo 15v15 s jedním životem)?

Bombový režim je stále dostupný, ale momentálně pouze v tréninkových místnostech. Klasické WoT módy bez respawnů v nejbližší době neplánujeme. Osobně bych ale rád viděl taktičtější režimy, které by doplnily ty stávající.

5. Není 2000 bodů za obsazení základen příliš rychlé? Plánujete režimy s vyšším limitem?

Budeme experimentovat s různými režimy, ale zatím je cílem, aby se zápasy příliš neprotahovaly.

6. Přidáte do hry historii zápasů?

Plánujeme stránku s osobními statistikami hráčů.

7. Bude dostupná „velitelská kamera“ s možností oddálení?

Neplánujeme to. Naše hra se soustředí spíše na akci a obrněná vozidla než na taktický dohled. Možná se objeví speciální tanky s touto funkcí, ale pro běžná vozidla ji zatím nechceme.

8. Budou řízené střely na protiletadlových dělech sledovat kurzor myši místo zaměřovače tanku?

Těžko říct. Musíme být opatrní, aby tato úprava nenarušila rovnováhu hry.

9. Plánujete minimapu?

Minimapu ve stylu WoT momentálně neplánujeme. Pokud o ni bude velký zájem, můžeme ji zvážit.

10. Přidáte tanky s hratelností podobnou SPG z WoT?

Ne, zatím neplánujeme samohybná děla.

11. Budou v budoucnu klanové bitvy?

Ano, klany máme v plánu.

12. Bude veřejně dostupné API?

Nepravděpodobné, mohlo by usnadnit podvádění.

13. Proč spojenecké tanky nevysílají informace o nepřátelích?

Těžko říct. Radar vozidla Kent funguje přesně, u ostatních tanků to možná bylo záměrné. Ověříme to s herními designéry, ale může jít i o chybu.

14. Proč trvá vývoj tak dlouho?

Dnes už nikdo nedělá hry „rychle a okamžitě“.

15. Proč v druhé alfě polovina tanků nemá postup?

Postup bude nakonec dostupný pro všechny tanky.


Další zajímavosti:

  • Raketa ve hře je sestavena (nebo spíš opravena a restaurována) v garáži z upraveného vrtulníku.
  • Merkava zatím není v plánu, ale její přidání je velmi pravděpodobné, pokud hra uspěje.
  • WoT byl vytvořen během zhruba 1,5 roku zkušeným týmem nadšenců s minimálními prostředky a velkým rizikem. Dnes je situace jiná a podobný risk si nemůžeme dovolit.
  • Někteří vývojáři Project CW dříve pracovali na WoT, ale ne všichni. Nyní je tým mezinárodní.
  • První alfa test byl zábavný, ale delší provoz by ukázal jeho nedostatky, které by hru poškodily.
  • Období studené války přineslo mnoho experimentů a vizí budoucích vojenských technologií. Díky tomu můžeme do hry přidat unikátní vozidla a mechaniky, které jiné tankové hry nemají.
  • Railguny nejsou sci-fi – existují od 40. let 20. století. Největší problém je zdroj energie, který by ve skutečnosti musel být 5× větší.
  • BAT-4M je fiktivní, ale složený z reálných částí různých vozidel.
  • Prototypy tanků budou postupně přidávány. ARV s centrálním jeřábem umožňuje lepší manipulaci než skutečné ARV, kde je jeřáb posunutý na stranu.
  • Raketa je sériově vyráběná 62-ka s upraveným motorem. Podobné úpravy byly skutečně provedeny v Afghánistánu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama