Nový prémiový tank ZŤS Vz.63-1 Ogar na supertestu World of Tanks
Tank je vybaven voličem režimů motoru podobným špičkovému polskému ST-10 CS-63. Jedná se o první implementaci takové mechaniky v Československu.
Do supertestu se 6. listopadu zapojil i ZŤS Vz.63-1 Ogar ( Československo, ST-9, prémiový, manuál: Turbo režim). Vývojáři se rozhodli pamatovat na Čechy. Japonsko je stále třeba zmínit.
Zkrácený název: Ogar.
Tank je vybaven voličem režimů motoru podobným špičkovému polskému ST-10 CS-63. Jedná se o první implementaci takové mechaniky v Československu.
Charakteristiky, brnění a vzhled na snímcích obrazovky.
Výkonové charakteristiky ovlivněné mechanikou tanku:
První hodnota představuje normální režim/druhá představuje vysokorychlostní režim (tj. při změně režimu se některé výkonnostní charakteristiky tanku zlepšují, zatímco jiné se zhoršují):
- Doba přechodu do vysokorychlostního režimu: 2,0
- Doba ukončení rychlostního režimu: 2,0
Palebná síla:
- Doba zaměřování: 1,92 / turbo 2,88
- Rozptyl po výstřelu: 3,00 / v turbu 4,00
- Rozptyl pohybu (max): 0,14 (7,00) / v turbo režimu 0,40 (26,00)
- Rozpětí otáčení podvozku (max.): 0,14 (6,13) / turbo 0,40 (17,52)
- Rozptyl od rotace mířidla (max): 0,10 (4,80) / v turbu 0,25 (11,99)
Mobilita:
- Maximální rychlost vpřed: 50 / turbo 65
- Max. rychlost vzad: 18 / turbo 20
Nenápadnost:
- Nenápadnost vozidla za pohybu/po výstřelu: 11,63 %/2,30 % / v turbu 8,09 %/1,60 %
- Nenápadnost stojícího vozidla/po výstřelu: 15,50 %/3,07 % / v turbu 10,83 %/2,14 %
* Všechny výkonnostní charakteristiky jsou uvedeny s bonusem velitele.
Tank nemá žádný popis.
Úloha v boji: Střední odstřelovací tank.
Osádka 4 osob: velitel (radista); střelec; řidič; nabíječ.
Kategorie speciálního vybavení: Mobilní.