Jak se vytvářejí mapy pro World of Tanks
Jak vznikají mapy ve World of Tanks: bývalý level designér “DiezelBoom” ukázal proces tvorby lokace Oyster Bay
Na specializovaném webu pro umělce a designéry se bývalý level designér World of Tanks, známý pod přezdívkou DiezelBoom, podělil o unikátní pohled do procesu tvorby map na příkladu populární lokace Oyster Bay.
Podobný materiál nebyl dosud nikdy veřejně představen — neobjevil se ani na oficiálních konferencích, ani v publikacích třetích stran. Pro fanoušky WoT i tvůrce herních prostředí jde o mimořádně zajímavé video, i když je prezentováno pouze formou timelapse.
Co video ukazuje?
Autor ve svém popisu vysvětluje, že záznam zachycuje kompletní proces práce v editoru World of Tanks. Timelapse byl natočen během vývoje mapy Oyster Bay a představuje vytvoření raného prototypu. Po této fázi následovaly další iterace, vylepšení a desítky interních herních testů, než byla finální verze připravena k vydání.
Od skic až po Supertest
Video poprvé ukazuje vývoj lokace od úplného začátku:
první nápad,
papírovou skicu,
tvorbu prototypu v editoru,
interní testování,
přípravu pro Supertest.
Současná ukázaná verze mapy není finální — prototyp bude dále upravován, testován, a teprve poté odeslán do Supertestu, kde projde další sérií herních testů před zavedením do hry.