Jak se vytvářejí mapy pro World of Tanks
i Zdroj: WoT.cz
Článek Jak se vytvářejí mapy pro World of Tanks

Jak se vytvářejí mapy pro World of Tanks

ThelvynCZ

ThelvynCZ

Jak vznikají mapy ve World of Tanks: bývalý level designér “DiezelBoom” ukázal proces tvorby lokace Oyster Bay

Reklama

Na specializovaném webu pro umělce a designéry se bývalý level designér World of Tanks, známý pod přezdívkou DiezelBoom, podělil o unikátní pohled do procesu tvorby map na příkladu populární lokace Oyster Bay.
Podobný materiál nebyl dosud nikdy veřejně představen — neobjevil se ani na oficiálních konferencích, ani v publikacích třetích stran. Pro fanoušky WoT i tvůrce herních prostředí jde o mimořádně zajímavé video, i když je prezentováno pouze formou timelapse.


Co video ukazuje?

Autor ve svém popisu vysvětluje, že záznam zachycuje kompletní proces práce v editoru World of Tanks. Timelapse byl natočen během vývoje mapy Oyster Bay a představuje vytvoření raného prototypu. Po této fázi následovaly další iterace, vylepšení a desítky interních herních testů, než byla finální verze připravena k vydání.


Od skic až po Supertest

Video poprvé ukazuje vývoj lokace od úplného začátku:

první nápad,

papírovou skicu,

tvorbu prototypu v editoru,

interní testování,

přípravu pro Supertest.

Současná ukázaná verze mapy není finální — prototyp bude dále upravován, testován, a teprve poté odeslán do Supertestu, kde projde další sérií herních testů před zavedením do hry.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama