Insider z WG přináší nové informace o implementaci skill MM
i Zdroj: WoT.cz
Článek Insider z WG přináší nové informace o implementaci skill MM

Insider z WG přináší nové informace o implementaci skill MM

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Jak asi víte, blog For The Record má ve WG “špeha”, který mu přináší zajímavé informace a to často dříve, než se objeví v oficiálních zdrojích. Například informace o akcích, které se budou konat v dalších týdnech (slevy, mise, …) jsou od něj. Tentokrát se vrátil ke včerejšímu tématu skill MM, které začíná rezonovat mezi komunitou a vypadá to, že má odezvu i mezi vývojáři. Nuže, co o plánech WG se skill MM insider řekl?
Mnoho vývojářů skill MM odmítá, protože se bojí, že to zničí hru velkému množství lidí. Dává rovnou jeden příklad:

(volně přeloženo) “Hráči, kteří nejsou moc dobří, ale mají hodně bitev, budou znevýhodněni. Dostanou se totiž do nějakého nízkého ranku pro děti a začátečníky a díky svému počtu bitev pro ně bude obtížné se statisticky dostat nahoru, nebo do nějakého klanu, který bere na základě statistik (tento mód samozřejmě vylučuje normální použití čet – pozn. carramba66). Stejně tak unikáti, když se dostanou do jiné sorty, než jejich kamarádi, budou zděšeni. Obecně budou také znevýhodněni ti, kdo pro lepší statistiky využívali čet, protože jejich skill je například nižší, než jejich statistiky, které čety nezohledňují.

Vývojáři se myšlenkami na skill MM nicméně zabývají a během jejich sezení nejde jen o nadávání na tento koncept, brainstormují i na téma, jak některé nevýhody skill MM potlačit. Je nicméně potvrzeno, že vývoj WG skill MM testuje na interním serveru. Samozřejmě to neznamená, že skill MM opravdu bude a pokud, tak to nebude hned tak, rozhodně ne před Havokem. Ovšem v této věci nelze předvídat, vývojáři si počkají na výsledek výzkum (včerejší článek) a pak udělají další uzavřené testy.

Některé věci jsou už teď jasné:
– skill MM nebude fungovat v četách (viz. výše)
– v potaz při nasazování se budou brát vaše oficiální statistiky (nikoli XVM nebo něco podobného)
– možná se bude brát v potaz i počet her, které jste odehráli v četě
– bude těžké co do skillu vybalancovat hráče, kteří jsou výjimečně dobří na jednom typu tanku, ale ne tak dobří na ostatních
– systém skládání do týmů bude muset být z výše zmíněných důvodů poněkud flexibilnější
– dělostřelectvo bude rozmístěno do týmů zřejmě nepřesně, protože s jejich kanóny se hraje dost na faktor náhody; hráči TD se tak mohou dostat do opravdu těžkých bitev
– pokud nebude dost hráčů daného skillu, budou doplňování z hráčů se skillem o level nižším
– skill MM bude zřejmě možnost, která půjde zapnout a vypnout; vývojáři si myslí, že po pár týdnech to většina lidí vypne
– zavedení skill MM může v klanech vyvolat spory, zda se hráči mají přijímat na základě WG statistik (Osobní hodnocení), to totiž nemusí být vždy vypovídajíci (vývojáři na něm zapracují)
– balancování skill MM do bitvy bude muset mít jistý rozptyl, taky na něj doplatí některé tanky

Co řekl insider dále?

“Faktor náhody je součástí hry, každý, kdo si myslí, že může vyhrát bitvu jen na základě svých schopností, ten neuspěje. Náhoda (například +/- 25% RNG faktor při výstřelech – pozn. carramba66) je to, co dává průměrnému hráči možnost přehrát lepšího hráče. A stejně tak náhoda umožňuje hráči být opravdový zabiják, ten si do ale neuvědomuje a všechny úspěchy připisuje svému skillu.

– špatní hráči jsou také součástí náhody a tedy variability ve hře, odstraňte tento prvek a hry budou nudné, předvídatelné; stejně tak zápas špatných hráčů zapříčiní, že se nikdy nedostanou skillem výš, nebo toho naopak někdo bude zneužívat
– až to bude implementováno, někteří hráči budou vydávat konspirační teorie, protože ať chceme nebo ne, vždycky budou bitvy, kde někdo někoho přejede, nebo bitvy, kde vy někoho přejedete
– hráče s omezeným skillem by to mohlo vypudit ze hry
– hra byla vyvíjena pro casual hráče (tedy pro zasloužilého člena rudé armády, který nic neví, nic ho nezajímá a každá druhá jeho bitva končí s 0 udělené DMG – pozn. carramba66), nikoli pro hardcore hráče, kteří myslí jen na vítězství; skill MM tak jde proti základnímu principu hry
– jistý druh skill MM už funguje teď, když máte nový tank nebo tank ve stocku, prvních 3-10 her se v MM dostáváte nahoru, abyste si tank osahali a abyste ho mohli snadněji expit; někdy je toto omezení vypnuté (čety, málo lidí na serveru, …)

Diskuze o skill MM uvnitř WG nicméně pokračuje a bude pokračovat po následující dva týdny.

A čemu vývojáři říkají “dobrý hráč”? Například z amerického serveru hráč flakker2 (statistiky viz. níže – pozn. carramba66)

Insider z WG přináší nové informace o implementaci skill MM
i Zdroj: WoT.cz

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama