Insider: Proč byl odstraněn Mäuschen?
i Zdroj: WoT.cz
Článek Insider: Proč byl odstraněn Mäuschen?

Insider: Proč byl odstraněn Mäuschen?

Excalibur.cz

Excalibur.cz

8. 7. 2015 17:00
Reklama

Opět se vracíme s informacemi od insidera (člověka, který je přímo zaměstnán ve společnosti Wargaming), abychom zjistili, jak to vlastně bylo s navržením a vzápětí odstraněním těžkého německého tanku Mäuschen ze hry. Tentokrát jsou uniklé informace založené na vnitřní komunikaci vývoje, takže jsou kromobyčejně zajímavé.

Proč byl odstraněn Mäuschen?
– pokud je na vršku svého týmu, pak je příliš silný, technicky nemá tier 7 absolutně žádnou šanci ho nějak zastavit, četa tří těchto tanků, pokud by se objevila na vrchu týmu, by převálcovala naprosto cokoli; i osmičky by měly velké problémy s těmito tanky bojovat
– proti Mäuschenovi by mohly bojovat pouze devítky a možná některé stíhače na osmičce
– na druhou stranu v bitvách s mnoha tiery 10 by byl Mäuschen zase ztracený, protože tam si ho vyndá úplně cokoli
– další balancování tohoto tanku je noční můra, protože je příliš slabý proti vyšším a příliš silný proti nižším tierům, navíc přichází ve špatné době, kdy se mluví o rebalancu artilerií a penetrací
– Mäuschen by měl ještě jednou projít rebalancem, nicméně problém bude s kanóny, odstranění HEAT munice ze 150mm houfnice nepomohlo (viz. výše), a pokud by se použila, tank už by byl proti nižším tierům už příliš OP
– na veřejném testu se zjistilo, že přes 80% hráčů střílí s Mäuschenem HE munici, pouze proti tierům 7 a 8 používali (s devastujícími účinky) AP munici
– že se nyní nezavede nerf penetrací neznamená, že byl zcela zrušen, jednou se vrátí, až se vyřeší problém s premium municí a až to bude, vrátí se i Mäuschen
– XP za “tankování” se také bude řešit, až někdy v budoucnu proběhne nerf penetrací a pancíř zase získá na významu
– zajímavostí je, že japonské těžké tanky se více či méně hrají jako Mäuschen až na to, že mají více houfnic
– podle Storma je 150mm houfnice na nic a tlačí na to, aby byly jeho náboje rebalancovány; na publicu prý totiž přes 80% lidí střílí HEAT, jde o nejvyšší číslo používání premium munice; právě díky tomu buff AP munice na E-100 zřejmě přijde ještě dřív, než se vrátí celý rebalanc penetrací
– feedback na 9.9 je ponejvíce pozitivní, majitelé slabších počítačů hlásí cca 15% nárůst výkonu a to i u opravdu pravěkých grafických karet; stejně tak je lepší stabilita klienta

Věci, týkají se módů
– vývoj má s modifikacemi velké starosti
– většina tvůrců modifikací neřeší náročnost na paměť, vývoj detekoval modifikace, které využívají i 0,4 GB paměti díky tomu, že do ní nahrají všechny své komponenty najednou, namísto toho, aby se nahrávalo jen to, co je opravdu potřeba; výsledkem jsou většinou pády klienta při vstupu do bitvy
– typickým příkladem jsou Gnomefatherovy zvuky, které jsou sice oblíbené, ale zoufale neoptimalizované (říkám to už tři roky, že Gnomefather je posranej amatér – pozn. carramba66)
– další problémy dělají addony k XVM; samotné XVM je udělané dobře, ale většina těch, co z něj vycházejí pro vlastní modifikace, na to nemá znalosti ani zkušenosti
– ne všichni autoři modifikací jsou samozřejmě špatní, nicméně tvorba modifikací potřebuje nějaký skill, vědět jak módy fungují, umět je optimalizovat, synchronizovat s aktuálními verzemi hry, atd.
– nejhorší, co se dělá je, že lidi se nezálohují originální adresář Audio a pak do něj jen tak vkládají soubory modifikací, čímž si zničí hru do doby, než znovu stáhnou celého klienta; je možné, že se v budoucnu objeví oficiální seznam bezproblémových módů

Další informace:
– od nynějška budou v esportu zakázány úplně všechny módy (viz. kauza, o které jsme psali, někteří hráči dostali v ESL ban za používání módů, které byly roky povolené – pozn. carramba66)
– WG má možnost zjistit, jaké módy se používají i jak dlouho se používaly dříve, dá se čekat, že cheateři zapláčou
– přijde to z čistého nebe, aby se chytil co největší počet lidí, co používají boty nebo defolianty
– nikdo nebude ušetřen, ani hráči, kteří si platí premium účet; pokud budou účty resetovány, zůstnou jen premium tanky, nicméně zabanovaní hráči nedostanou žádnou náhradu

Zdroj:
http://ritastatusreport.blogspot.cz/2015/07/the-insider-why-was-mauschen-removed.html

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama