Insider: Nové skilly a nerfy penetrací
i Zdroj: WoT.cz
Článek Insider: Nové skilly a nerfy penetrací

Insider: Nové skilly a nerfy penetrací

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Máme pro vás aktuální informace od insidera. Vzpomínáte si, jak Storm prohlásil, že uniklé nové skilly a perky jsou “fake”? Tak v jedné z nejbližších aktualizací se objeví v Xbox verzi, přičemž o jejich uvedení na PC verzi se ještě rozhoduje.

Informace, týkající se nerfů penetrací:
Informace, které unikly, byly daleko od pravdy, protože penetrace se budou týkat i tierů 8 a 9. Pod tier 8 se zatím nesahalo, je však možné, že se ještě sáhne na některé goldové náboje na nižších tierech. Hlavní myšlenkou nadále zůstává, že penetrace byla, je a bude balančním parametrem, takže není nutné se ohlížet na historii (přičemž dlouhá německá 88mm L/71 měla historicky podle tabulek penetraci přesně 203mm; ehm, zřejmě náhoda – pozn. carramba66). Čili to, co uniklo, není celé a není to finální. S jednou výjimkou a tou je nerf goldové munice na E-100 a buff její AP munice. Tato úprava vypadá po testech údajně dobře.

Všeobecně vývojáři chtějí dosáhnout zhruba tohoto stavu: (pro hightiery)
– stíhače budou mít penetraci maximálně 240-250m
– těžké tanky budou mít druhou nejlepší penetraci v rozmezí 232 – 250mm
– střední tanky mají mít penetraci v rozmezí 202 – 240mm
– lehké tanky budou mít penetraci maximálně 175 – 220mm

Čísla samozřejmě závisí tank od tanku, nicméně demonstrují dobře směr uvažování vývojářů. Interně se debatuje o tom, že 230mm pro hightier medka nebude dost ani pro střelbu do boků.
Jeden z vývojářů k celé věci dodal: “Sen každého nooba je mít tank, který všechny vlastní rány penetruje, ale zároveň všechny cizí rány odrazí. Je tedy možné buďto zvýšit pancíře, nebo snížit penetrace. A snížení penetrace skutečně JE změna, která pancíř opět vrací do hry. No a když má IS-7 nebo IS-4 na některých místech 400mm pancíře, tak to prostě znamená, že ne všechny střely projdou. Proto také pancíř existuje.

– vývoj také zvažuje odstranit T10 Fochovi jeho 155mm kanón a vyměnit jej za 120mm se zásobníkem na 5 – 6 ran
– pancíř IS-7 je v pořádku, tank zepředu hodně vydrží
– IS-4 dostal mírný buff předního pancíře
– pancíř na Super Pershingovi není chybný, to, co zobrazuje Tank Inspector, tedy tennulový pancíř za představným pancířem, je chyba programu, ve hře je vše ok
– jednou z myšlenek, jak artynám ubrat oneshotů (budou dávat hodně DMG, ale nebudou vypínat tanky na ránu) je “useknout” udělenou DMG před číslem celkového zničení tak, aby tanku nějaká HP zůstala (podle mě a řady jiných už tenhle systém “předposledního výstřelu” ve hře dávno je – pozn. carramba66)
– většina bugů na mapě Overlord bude v 9.8 opravena; mapa je hodnocena velmi, velmi pozitivně, hráči ji údajně mají rádi a vývoj chce proto dělat podobné mapy dál
– bude zřejmě anketa (rozeslaná hráčům), co by chtěli udělat s artynami ve hře
– na NA serveru běží kauza, ve které hráči ze severní Ameriky obviňují hráče, kteří tam mají účty, ale jsou z jiných částí světa, že jim připojováním ze vzdálených míst nadměrně zatěžují herní servery a tím zvyšují i jejich ping; podle vývoje je to naprostá hovadina
– první německá loď ve World of Warships přijde brzy

Zdroj:http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/05/more-insider-news-perks-penetration.html


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama