IM: Čtyři průsery, které zabíjejí super nápad
i Zdroj: WoT.cz
Článek IM: Čtyři průsery, které zabíjejí super nápad

IM: Čtyři průsery, které zabíjejí super nápad

Excalibur.cz

Excalibur.cz

Reklama

Autor: Tyraforce

Pro začátek budiž jasně řešeno, že si nemyslím, že by WG dělal špatnou práci, pokud jde o vývoj hry. Ano, jsou tu bugy, stále změny tanků, ale ve srovnání s jinými onlajnovkami je to stále dobré. Proto je těžké pochopit, proč WG zkurvil prakticky vše, co se týká individuálních misí. Debatovány a testovány jsou dlouhé měsíce, aktivovány až několik týdnů poté, co vyšla poslední aktualizace, bohužel však ale stále vypadají, jako kdyby je dohromady zplácaly školní děti během tří přestávek na oběd. Čili ještě jednou – myšlenka individuálních misí je podle mě správná, ale zpracování, to je vážně šokující.

Průser č. 1: Název módu
Osobní mise jsou pojmenovány osobní proto, že je musíte celé splnit osobně.” Zajímalo by mě, jestli si je WG jisto, že to celé budete muset dělat sami, osobně. Vždyť osobně kupujete i tokeny na misi na WZ-111, ne?
No ale moment, co ty čety v podmínkách? “V podmínkách jsou mise v četách, nicméně ty jsou také osobní, protože každý člen čety má v četě svou osobitou roli.” No jasně. A proto třeba i fotbal je “osobní” hra, nikoli kolektivní, protože i v něm má každý hráč svou osobitou roli.
Nejvtipnější na tom je, že v menu se to jmenuje “Kampaň”, což skoro vypadá, jako něco společného se společným cílem. Proč se to tak tedy nejmenuje od začátku?

Průser č. 2: Vliv na hru
Přestože WG vyslyšelo prosby hráčů a odstranilo několik opravdu největších zvěrstev, pokud jde o mise, jako bylo counterování většího počtu nenaspotovaných artyn, což by zcela rozvrátilo public, většina misí stále působí na kvalitu hraní na randomu jednoznačně negativně. Lidé se nezajímají o výsledek a pouze plní mise: Splníte misi? Jdete se utopit? Nevadí. Splněno s vyznamenáním, zůstali jste nenaspotování. Velký to úspěch…

Můj oblíbený fuck up je dvanáctá mise se středním tankem, která se jmenuje Týmová Hra (přestože jsou to osobní mise, lol):
Primární cíl: V četě zničte tři nepřátelská vozidla
Sekundární cíl: Každý člen čety musí vozidlu, zničenému četou, dát nějakou DMG

Jak to vypadá v reálu?
– dva frajeři schválně nestřílejí a schytávají DMG, zatímco ten třetí čeká na přebití, aby měl kill; protože mu padne špatné RNG, celá četa čeká na jeho kill dalších dvacet vteřin
– pokud najdete tank, který je na ránu, tu ránu mu nedáte, protože byste nesplnili sekundární misi; když jsem jel v arty, přijela tři nepřátelská medka, zjistila, že mých 500HP jim neumožňuje splnit tuto podmínku, takže do mě jednou vystřelili a odjeli; sice kvůli tomu prohráli, ale počítám, že misi splnili
– pokud hrajete v roli podporovatele někoho, kdo zrovna plní misi, nezajímáte se o to, abyste vyhráli, ale hlavně o to, abyste nikoho nezničili
– další hovadina – capování; někdo se snaží sbírat kvůli misím killy, zatímco četa těžkých tanků, plnících sedmou misi pro těžké tanky, se snaží všechny přemlouvat, aby nikoho nezabíjeli, protože oni to potřebují capnout
– aby to bylo ještě horší, klany, které hrají Stronghold, mají čas od času z budovy Ministerstvo války misi, která je nutí capovat; a pokud je cena 1000 goldů, celý klan capuje v dalších dvou hodinách jako o život

IM: Čtyři průsery, které zabíjejí super nápad
i Zdroj: WoT.cz

Úplně nejhorší to je, když lidi plní opravdu obtížnou misi na Objekt 260. Většina misí jde sice dohrát normálním hraním na výhru, ale v pozdějších fázích se dá čekat spousta blbostí, jenom aby to lidi splnili, například podvody, za které budou padat bany.

Další příklad: Tenhle chlápek se pokoušel naramovat BatChat, jak vysvětlil po bitvě; protože více co, individuální mise…

Průser č. 3: Uživatelské rozhraní
Uživatelské rozhraní individuálních misí je jeden velkej bordel. Už jen to, že musíte každou misi “vybrat”, abyste ji mohli plnit, je na hlavu. Vypadá to, že WG chtěl původně umožnit lidem, aby si vybrali jakou misi chtějí, kromě poslední, která se jim odemkne až poté, co splní čtrnáct předcházejících, minimálně v ruském videu, které mělo IM ohlásit, to tak tvrdili. Ale pak to zrušili a to aktivování misí už zůstalo.
Ještě srandovnější je, že rozhraní pro tak jednoduchou věc, je pojato tak složitě, že tomu spousta lidí nerozumí, nevědí, kolik misí mohou mít aktivních a jak v nich postupovat. Další velký úspěch.

Průser č. 4: Bugy
Jeden nebo dva bugy jsou v pohodě, ovšem v individuálních misích jich je kupa, počínaje chybnými popisky misí a konče jejich špatnými překlady. Je fakt nepochopitelné, jak tohle mohlo projít měsíci testování. Pokud by WG někdy v budoucnu (zdravíme SerBa – pozn. carramba66) hodlal na měsíci postavit lunární základnu a všechny přesvědčoval, že to testovali a že pobyt na té základně je naprosto bezpečný, já to radši nebudu riskovat.

Abychom nebyli jen čistě negativní, Tidal_Force vypočítal, kolik dělají příjmy ze všeho, co odehrajete během individuálních misí.

Pokud jste tedy naprostý nolifer, získáte zhruba následující:
– 41 100 000 kreditů
– 420 velkých opravárenských sad, 420 velkých lékárniček, 420 automatických hasičáků (hodnota cca 25 milionů kreditů)
– 150 000 free XP (pokud máte zapnuté zrychlené expení posádky)
– 10 garážových stání (hodnota 3000 goldů)
– 60 dní premium účtu (cena cca 5000 goldů)
– dvě skládané optiky, dva vertiální stabilizátory, dva nabijáky pro velkorážná děla, dvoje binokuláry, dva zrychlené zaměřovače
– 20 míst v kasárnách, 20 ženských členů posádek
– tanky StuG IV, T28 Concept, T-55A a Objekt 260

Tak si to užijte.

Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2015/01/19/more-thoughts-of-personal-missions-fail-by-tyraforce/


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama