Havok byl odložen na neurčito
V komentářích pod článkem na svém blogu dnes Storm oznámil, že problémy s implementací systému Havok jsou tak zásadní, že bude celý systém třeba přepracovat. Díky tomu se jeho implementace posouvá do “velmi vzdálené budoucnosti”. Ačkoli byl systém ohlášen už v roce 2013, přičemž práce na něm začaly ještě o rok dříve, nebyl hotov ani do konce roku 2014, kdy mělo k jeho implementaci dojít a nebude hotov možná ani v roce 2015.
Příspěvek, pod kterým se v diskuzi o odhadované časové náročnosti Storm vyjádřil, je zde.
Důvodem pro odložení implementace systému, který měl graficky upravovat rozpad jednotlivých částí prostředí, například budov, je fakt, že se vývojovému týmu nepodařilo systém odladit tak, aby zajedno fungoval a zadruhé aby nebyl tak náročný, že negativně postihne hru samotnou.
Přesné Stormovo vyjádření zní takto:
“Je to vzdálená budoucnost. Musíme kompletně přepracovat úplně všechno a to kvůli nedostatečnému výkonu.”
Jestli se tedy dočkáme podpory více jader procesoru a tím snad zvýšení výkonu hry, alespoň jiným způsobem, to je ve hvězdách. Každopádně jde o další polínko pod kotel nespokojenosti hráčů.
Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2015/01/21/havok-eta/