Frontline, otázky na vývojáře
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Frontline, otázky na vývojáře

Frontline, otázky na vývojáře

ThelvynCZ

ThelvynCZ

28. 4. 2017 08:04
Reklama

Jak jistě všichni víte, Wargaming testuje nový herní masakr zvaný Přední linie (Frontline). Test na Sandboxu skončil 21.dubna, vyvojáři nicméně začali odpovídat na spoustu otázek týkajících se tohoto herního režimu.

Odpovídal Kirill, Game Designer pro Frontline Mod. Omluvte občas kostrbatost překladu, zdroj nebyl úplně anglicky zdatný. Proto jsem otázky a odpovědi zjednodušil a upravil pro naši potřebu.


Q: Jakým způsobem reagujete na mentalitu hráčů a jejich chování na randomu? Když brání, tak kempí, a pokud útočí, jedou jen tupě vpřed.

A: Dobře že se ptáte, přivádíme do hry nový herní režim, kde si budou hráči moci odpočinout od random bitev. (jen aby se jim chtělo odpočívat)

Q: Není zde nijak určené, kde se hráči objeví, plánujete nějaké vylepšení v této oblasti?

A: Ohledně koordinace, pokusíme se ji vylepšit a pomocí UI a rank systému.

Q: Random bitvy trvají v průměru 7 minut, v tomto režimu se zaseknu na 25minut, pokud chci ven, dostanu varovaní za opuštění bitvy, plánujete s tím něco udělat?

A: Počítáme s tím, že hráči, kteří chtějí hrát Frontline, se připraví na 25–30 minutovou bitvu, takže to jako problém nevidíme, ale zkusíme se nad tím zamyslet.

Q: Servisní střediska nedoplňují munici, je to takhle v pořádku?

A: Pravděpodobně myslíte Gold munici, ta je doplňována pouze pokud ji máte ve skladišti.

Q: Máte nějaké plány na využití Pillboxu? Například podpora artilerie každých pár minut na předdefinovanou oblast?

A: Ohledně pillboxu, plánujeme větší množství využití!

Q: Pokud se rozhodnete dát Frontline na live server, plánujete přidání i dalších map?

A: Ohledně jiných map je zatím moc brzo na to se o tom bavit. Nicméně doufám že ano.

Q: Na jakých tierech se bude hrát Frontline?

A: Momentálně jen tier X a to z několika důvodů.

  • Vybalancovat Frontline není vůbec jednoduché, nicméně nikdy neříkej nikdy.
  • Chceme odměňovat hráče, kteří strávili hodně času na expení desítkových tanků a to novým zajímavých gameplayem.

Frontline, otázky na vývojáře
i Zdroj: WoT.cz

Q: Bude probíhat test s implementovanou 9.18 aktualizací? T10 Light tanky, spotřebáky, prémiové doplňky.

A: Ano s tímto byl technický problém, ale bude/byl vyřešen.

Q: Přibudou do Frontlinu taky nové grafické prvky, na kterých WG pracuje? To by bylo úžasné!

A: Budeme používat stejné prvky pro random bitvy i pro Frontline.

Q: Jsou zde nějaké možnosti přidat do hry další válečné stroje, jako kanóny, válečná vozidla a podobně?

A: Přemýšlíme o tom, někteří zaměstnanci se snaží něco konkrétního zrealizovat.

Q: Když Frontline přijde do hry, budou k dispozici všechny X stroje? Nebo půjde nějaké stroje třeba pronajmout?

A: Momentálně je možnost jezdit jen s vlastními tier X tanky.

Q: Frontline je opravdu skvělý. Nicméně máme kapku obavy o ekonomiku, jak stříbrňáků, tak zkušeností. Když odměna za bitvu bude malá, stane se to, že ji hráči nebudou chtít hrát. (podobně jako předešlé nárazové akce)

A: Jeden z hlavních cílů testování je vybalancování ekonomiky.

Q: Jak to vidíte s dalšími cíli bitvy, jako zničení všech vozidel nebo bránění nějakých objektů?

A: Ano! Máme taky nějaké nápady, co všechno můžeme implementovat.

Q: Dobrá práce. Přemýšlíte o přidání více vozidel do hry? Možná 40 vs 40?

A: Ano, již jsme zkoušeli 50 vs 50, nicméně to bylo příliš mnoho cílů, krok za krokem jsme došli až k současné podobě.

Q: Proč se nezapočítává poškození cílů? Prostě jsem udělil kolem 5400 hp poškození do 2 cílů pomocí B-C a nedostal jsem za to žádné kredity . Proč to tak je?

A: Promiňte, tohle je bug.

Q: Reportovací systém je vyplý, nebo je to bug? V každé bitvě je kolem 5 až 6 botů, takže by bylo fajn se jich zbavit.

A: Jsou nějaké problémy s připojováním, nicméně pracujeme s každým reportem!

Q: Ohledně pillboxů – víte o tom, že jsou velice lehce zničitelné prémiovou municí, nebo artileriemi?

A: Tohle je bug.

Q: Role scoutů je dost nepotřebná díky zabezpečené oblasti. Nemohou lovit artilerie, pokud jsou schované za překážkami. Skauti by měli mít možnost do těchto oblastí proniknout. Například: můj tým útočí na bod A, oblast s bodem D je červená, takže nepřístupná. Všechny artilerie bránící bod A se schovávají v oblasti D, takže scouti by měli mít možnost proniknout do oblasti D a mít tak možnost vyřadit artilerie.

A: Tento problém vyřešíme v budoucnu.

Q: Co budete dělat s hráči, kteří střílí po vlastních v Sandboxu? Měl jsem hry, kdy hráči měli 11k poškození do vlastních a 5 killů. Nepřípustné!

A: Banumeme je a odebereme jím možnost účastnit se dalších Sandbox testů.

Q: Jak často přijímáte nové hráče do Sandboxu?

A: Každý den.

Q. Bude více míst na oživení po smrti v jednom sektoru? Některé spawny jsou blízko bojových linií, takže se pak stávalo, že po oživení jste hned umřeli.

A: Ano! Mechaniky na oživování jsou pro nás nové a budeme se snažit vyladit je tak, aby byly pro hráče bezpečné a pohodlné.

Q. Budete upravovat červené zóny, aby nemohly tanky flankovat do zad po zabrání jednotlivých bodů?

A: To je jeden z problémů, který potřebujeme vyřešit a my to vyřešíme!

Q. Bude se testovat více map pro Frontline?

A: Ano, do Frontlinu budeme přidávat i další mapy, nyní je tento mod ve stádiu testování. Sandbox v tomto ohledu velice pomáhá.

Q. Vím, že to bylo řešeno v jiné otázce, nicméně zajímá mne, jestli budete řešit problém, že ne všichni hráči mají větší počet desítkových tanků. Nebyla by možnost nastoupit do bitvy s jedním desítkovým tankem s tím, že ostatní by se doplnily nižším tierem, nebo že by se dalo jet v jednom tanku více kol.

A: Přemýšlíme nad tímto problémem, nicméně momentálně vám k tomu nemůžeme nic říci.

Q. Potom co je tank zničen a čekáme na vstup do bitvy s dalším strojem, nešlo by mít možnost upravit setup a vybavení na dalším stroji, který se chystáme použít?

A: To je opravdu dobrý nápad!

Q: 3 bitvy, dva útoky jedna obrana. Vždy vyhrál tým, který útočí. Problém byl hlavně v objevování tanků, kdy tanky po znovuzrození opět umíraly, aniž by byly schopny něco udělat.

A: Jsme si toho vědomi, použijeme data ze Sandboxu abychom to vyřešili!

Q. Šlo by trošku vyladit opravářské stanice, zpravidla jsou k dispozici hlavně pro útočníky, obránci se k nim většinou nedostanou.

A: Možná bychom se na to mohli podívat.

Q. Bude zde nějaká možnost, jak kontrolovat, kolik lidí se bude pohybovat na západě, uprostřed a na východě?

A: Myslím že v další fázi!

Q. Díky tomu, že je mapa ve Frontline daleko větší, plánujete nějaké úpravy dohledu, maskování a jiných specifikací?

A: Všechny vlastnosti tanků budou identické v random bitvách i ve frontlinu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama