Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!
i Zdroj: WoT.cz
Článek Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!

Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!

Excalibur.cz

Excalibur.cz

21. 12. 2015 18:00
Reklama

Díky kontaktům, které máme v Minsku, Moskvě, Paříži i na dalších místech, se nám podařilo získat informace, jakým způsobem společnost Wargaming hodlá vyřešit současný problém s dělostřelectvem ve World of Tanks. Celá věc už dávno není jen ve fázi návrhů, ale intenzivně se na ní pracuje. A budete se divit, co všechno se změní.

Wargaming na rebalancu artilerií pracuje už nějaký čas a pozor, když říkáme “rebalanc”, nemyslíme tím vůbec změnu parametrů současného dělostřelectva tak, jak se to stalo před časem v aktualizaci 8.6, myslíme tím kompletní změnu mechaniky celého dělostřelectva.

A jak?
Asi se nad tím ještě hodně zasmějeme, ale Wargaming se rozhodl prakticky okopírovat mechanismus, který pro své dělostřelectvo používá Armored Warfare. Nicméně prý ho mají velmi, velmi promakaný.

Armored Warfare
Připomeňme si, jak funguje artilerie v Armored Warfare. V AW není damage dealerem, není částí hry, která by se měla starat o udílení velké damage a vypínání tanků (vzpomeňte si například na T92 ve WoT). V AW jsou artilerie pouhým supportem ostatním tankům, nemohou tolik ovlivnit průběh bitvy.

Hlavním rozdílem je to, že nedávají tolik DMG. Střílí většinou rychleji, ale jen výjimečně se jim podaří nějaký tank vypnout na ránu, cílem vývojářů bylo tento efekt minimalizovat. Zároveň jsou hráči automaticky varováni, pokud na ně letí nějaký dělostřelecký projektil, proto se mohou rychle pohnout nebo se ukrýt za nejbližší překážkou. Času na to většinou není mnoho, maximálně dvě tři vteřiny, nicméně i to často stačí.

Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!
i Zdroj: WoT.cz

Dalším velmi podstatným prvkem je jejich nucené odhalení. Po každém výstřelu se ostatním artileriím ukáže na mapě a tím přesněji, čím rychleji střílí. V Armored Warfare tedy platí, že statická artilerie je mrtvá artilerie.

Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!
i Zdroj: WoT.cz

Zároveň byl proti World of Tanks změněn úhel, ze kterého dělostřelectvo hledí na bitevní pole. Nyní se díváte více izometricky, vlastně hledíte na nepřátelské tanky pod úhlem, pod kterým na ně dopadají vaše dělostřelecké projektily.

Exkluzivně: Víme, co bude s artynami!
i Zdroj: WoT.cz

A tyhle věci budou i ve World of Tanks a nejen ony!

Zároveň budou nové artilerie o dost rychlejší a agilnější, skoro jako střední tanky, také ale přijdou o přímý pohled. Jak známo, ve WoT nemůžete střílet napřímo skrz zaměřovač, ale vnějším pohledem ano. Nově budete mít možnost dívat se na mapu pouze shora, tedy v pohledu dělostřeleckém, nijak jinak. Cílem je zjednodušit práci tankům, které se k artynám dostanou. Dnes až příliš často skončí mrtvé díky tomu, že je nabitá artyna, jakkoli nepřesná, smázne na ránu i nablízko.

Co na tyhle změny říkáte?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama