Další informace z Tankfestu
i Zdroj: WoT.cz
Novinka Další informace z Tankfestu

Další informace z Tankfestu

Garrth

Garrth

29. 6. 2017 12:53
Reklama
Reklama

Částečný cíl Defenderu a Chrysleru K bylo opětovně vrátit roli pancíře na bitevní pole. V této souvislosti došlo k několika změnám u vyšších tierů, jako je Maus a Typové.

Typové (4 a 5) dostanou pár nerfů společně s Mausem, Defender se ještě hodně dlouho nebude prodávat. Tedy alespoň do doby, než budou změněny mechaniky pancéřování.

„Chrysler není tak supersilný, jak si někteří myslí. Jen není dělaný na to, aby se střílel zepředu.“

I v rukou velmi slabých hráčů podává Defender velmi dobré výkony. Problém je s věží a spodním plátem.

Vyvažování tanků vyžaduje sledování jak aktuálního dění, tak milionů herních výsledků a to vše s ohledem na plánované výkony stroje. Problém je v tom, jak tato data interpretovat. Většinou se nám to povede, občas ne a občas to prostě pokazíme. V případě supertěžkých tanků se stalo to, že data nebyla řádně „čitelná“ díky změnám v pancéřování, přidáním lehkých tanků a matchmakingem.

Vývojáři se zaměří na způsob, jakým nové tanky budou přicházet do hry a jaké výkony se od nich budou očekávat. Určitě to nebude dokonalé, rozhodně je třeba více úprav před finálním vydáním.

Vývojáři si myslí, že nedávné vydání přehnaně silných prémiových tanků je zapříčiněno špatnou komunikací, kde chtěli zvýšit roli pancéřování a zároveň přidat do hry tanky, které by se vyrovnaly jejich protějškům ze stromu.

Sandbox byl úspěšný v ohledu začátku komunikace mezi hráči a vývojáři. To je výborné hlavně ve stádiu, kdy jde věci ještě měnit. Jen je problém dostat od hráčů správnou zpětnou vazbu, protože spektrum Sandboxu rozhodně nereprezentuje průměrného hráče a bitvy také nejsou stejné jako na randomu.

„Naštvanost vůči prémiové munici je důsledkem jen jediné otázky – záměrně měníte hru, abych musel utrácet víc kreditů? … rozhodně ne, ale existují určité matematické pozorovací body. Budeme se tomu věnovat.“

Hodnocené bitvy nás naučily, že kompletní herní ekonomika se bude muset předělat. Hráči chtějí kupovat prémiové tanky a čas jen pro to, že sami chtějí. Ne z nutnosti.

Nedávné změny v matchmakingu jsou z herního hlediska dobré, ale je třeba předělat příjem za poškození, aby se vyrovnal podle množství udělitelného poškození v bitvách.

Vývojáři udělali velkou chybu ve změnách čet artyn. Museli si vybrat – buď žádné změny, nebo nechat určité skupiny hráčů, aby tento nový systém doslova rozbili pomocí čet. Proto odstranili možnost čety, aby se to někam pohnulo. Co neřekli je, že plánovali možnost jedné arty v četě.

Vylepšené vybavení za dluhopisy bylo od začátku plánováno k využití v náhodných bitvách.

Hodnocené bitvy byly prakticky jen test a budou se měnit.

Nový matchmaking také přinesl novou logiku pro mapy, aby se stejná neopakovala moc často. To zahrnuje také různé varianty stejné mapy.

Po uvedení HD map se zaměří na změny a případné znovuuvedení některých zrušených map. Stejně tak na nové mapy a možná i mapy z konzolové verze.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

WoT.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým WoT.cz